blandnings børn! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.281 visninger
35 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Hej piger.. Ja der er nok mange af jer der ikke kan svare mig på dette, men jeg kan jo være heldig nok!

jeg er Mulat i huden og født nede i brasilien.. Min Mor var hvid i huden og havde blå øjne. Min far var neger. Så jeg er jo halvt af hvert.

Jeg har fået foretaget et planlagt kejsernit for 14 dage siden & faderen til barnet er lys i huden. Men om i så kender eller selv har Blandings børn? hvornår farven på de små ses? synes nemlig min lille pige er meget lys indtil videre.. Men kunne være lidt skægt om hun så fik genet for blå øjne da vi begge har genet blå.. og hvor mørk hun så blir? 

skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Lone Jakobsen

hej hej

ved godt at jeg ikke helt svarer på dit spørgsmål, men her er min historie.

jeg har 2 børn med en grønlandsk mand. begge børn blev født med meget mørke øjne, og der gik et par dage inden vi ku se deres øjn farve. vi fandt så ud af at begge drenge var født med meget mørk brune øjne. de er også begge født med sort hår, og den ene med små "dun" på skuldrene.   deres hårfarve er blevet en anelse lysere, men de er stadig meget mørkhåret.

deres hud var ikke specielt mørk da de blev født (så vidt jeg husker) men så snart de kommer udenfor bliver de næsten så mørke som deres far. det virker som om deres hud suger solens stråler til sig.

Anmeld

31. juli 2011

Misa

Hej søde.. har en veninde hvor manden er helt mærk og kvinden er hvid.. deres lille dreng fik farve da han var 4 dage gammel  og da han var lidt over en uge var han helt mulat og det har ikke ændret sig siden..  

Anmeld

31. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

-Miras_Mor- skriver:

Hej søde.. har en veninde hvor manden er helt mærk og kvinden er hvid.. deres lille dreng fik farve da han var 4 dage gammel  og da han var lidt over en uge var han helt mulat og det har ikke ændret sig siden..  

spændende.. nu er min datter 11 dage.. Så det tyder måske på hun så er meget lys hvis det ellers ses på nogle få dage ?

Anmeld

31. juli 2011

Dansker i England

Jeg har en veninde, som er helt sort og hun er gift med en hvid mand. Deres datter var helt hvid de første ca 6 mdr indtil hun kom ud i solen, og nu er hun meget mørk.

Jeg er selv gravid med en sort mand, så til februar kan jeg svare dig på, hvordan h*n ser ud den første tid

Da barnet er 3/4 hvid kommer det sikkert ikke til at blive så mørkt som dig, men stadig en del mørkere end et helt hvidt barn - men det kan også blive helt sort - det er ikke til at sige, før barnet har oplevet solens stråler.

Ang de blå øjne, så er det et af de svageste gener, så jeg tvivler på, at barnet får det - men som sagt, kan man aldrig vide med blandingsbørn - man må se tiden an

Anmeld

31. juli 2011

Carl-Emil's mor

den-lykkeligste skriver:

Hej piger.. Ja der er nok mange af jer der ikke kan svare mig på dette, men jeg kan jo være heldig nok!

jeg er Mulat i huden og født nede i brasilien.. Min Mor var hvid i huden og havde blå øjne. Min far var neger. Så jeg er jo halvt af hvert.

Jeg har fået foretaget et planlagt kejsernit for 14 dage siden & faderen til barnet er lys i huden. Men om i så kender eller selv har Blandings børn? hvornår farven på de små ses? synes nemlig min lille pige er meget lys indtil videre.. Men kunne være lidt skægt om hun så fik genet for blå øjne da vi begge har genet blå.. og hvor mørk hun så blir? 

skriv endelig

Jeg havde en mørk glød allerede da jeg blev født og mit kulsorte hår og sorte sorte øjne  tiltrods for at min far var 1/2 sydamerikaner og 1/2 danske og min mor hel dansk 

Igennem tiden er mine øjne blevet mindre og mindre sorte og jeg er ikke så mørk i min glød mere 

Men har en veninde der har en barn med en hel sydamerikaner, hendes datter var ret lys da hun blev født og begyndte først at få gløden med alderen 

Anmeld

31. juli 2011

Talbutikken

den-lykkeligste skriver:

skriv endelig

Nu er jeg godt nok pære dansk, men vi er meget mørke i min familie, hvor jeg er den mørkeste efter min far. Mine to yngst børn har været mørke som jeg fra fødslen af men min ældste var lys og var det hele hendes liv, mens min søn er blevet mørker og mørker med aldren er i dag 8½ år, lillesøster er lige så mørk så jeg vil regne med at det går den samme vej med hende. Vi er alle meget modtagelig for solen, så vi skal ikke tilbage mange timer i den inden vi ligner nogen der har ligget i solarie hele vinteren.

Anmeld

31. juli 2011

skønneunger

min yngste søn er kvart ligesom din datter, jeg selv er hvid med meget lyse gener, rødt hår, bleg, blå øjne ja det hele og hans far mulat halv halv sort halv hvid.

han var meget lys som nyfødt og er det stadig dog har hans hud en gylden glød, ikke ligefrem brun men heller ikke hvid, hans hår er mørkebrunt med meget rødt skær og han har mørkebrune øjne, og så har han de lækreste proptræks kræller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2011

skønneunger

den-lykkeligste skriver:

skriv endelig

glemte at citere

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

den-lykkeligste skriver:

skriv endelig

Er selv mullat, min far er helt SORT og min mor er dansker, hun har brundt hår og grønne øjne. Jeg har selv afro hår, brune øjne, og mørkt hår.

Min datters far er hvid med lyst hår og blå øjne.

Da min datter blevet født  havde hun mørkt hår og mørke øjne, men jo ældre hun blev, begyndte hendes hår at vokse så det så ud som om hun fik farvet hår. Hendes hår blev lyst i bunden og mørk i spidsen.

I dag er hun fulstændig blondine, med neger læber hehe, bliver tit spurgt om jeg er hendes mor, og om hun er adobteret. folk kan enda stop mig op på gaden for at spørge om det haha

du kan se billeder af hende her ellers kan du ansøge på face, der har jeg masser af billeder af hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.