den-lykkeligste skriver:
Hej piger.. Ja der er nok mange af jer der ikke kan svare mig på dette, men jeg kan jo være heldig nok!
jeg er Mulat i huden og født nede i brasilien.. Min Mor var hvid i huden og havde blå øjne. Min far var neger. Så jeg er jo halvt af hvert.
Jeg har fået foretaget et planlagt kejsernit for 14 dage siden & faderen til barnet er lys i huden. Men om i så kender eller selv har Blandings børn? hvornår farven på de små ses? synes nemlig min lille pige er meget lys indtil videre.. Men kunne være lidt skægt om hun så fik genet for blå øjne da vi begge har genet blå.. og hvor mørk hun så blir?
skriv endelig
Er selv mullat, min far er helt SORT og min mor er dansker, hun har brundt hår og grønne øjne. Jeg har selv afro hår, brune øjne, og mørkt hår.
Min datters far er hvid med lyst hår og blå øjne.
Da min datter blevet født havde hun mørkt hår og mørke øjne, men jo ældre hun blev, begyndte hendes hår at vokse så det så ud som om hun fik farvet hår. Hendes hår blev lyst i bunden og mørk i spidsen. 
I dag er hun fulstændig blondine, med neger læber hehe, bliver tit spurgt om jeg er hendes mor, og om hun er adobteret.
folk kan enda stop mig op på gaden for at spørge om det haha
du kan se billeder af hende her ellers kan du ansøge på face, der har jeg masser af billeder af hende. 
Anmeld