Hej smukke
Kan se du har fået en masse hjælp her, men hvis der er noget du skal bruge hurtigt svar på må du sige til
Jeg har lavet alt fra bunden af til Kian.
Kan fraråde færdiglsavet da det er dyrt, der er mere sødestof i end anbefalet fra sst's side og nogle børn får svært ved at spise andet mad senere hen fordi de er vant til st det skal være så sødt.
Skal det være hurtigt, anbefaler SP den økologiske øllebrød (dog først fra 6 mdr.) og æblemos på glas - dog er det meget sødt (men der er ikke tilføjet en masse til) )
Jeg fulgte i starten (den første måned) sst's bog, der kan downloades på nettet eller købes med tilhørende dvd på apoteket og skimtede bogen fra SP. en har der ud over brugt det vejledende skema SP gav mig, som fortæller hvornår den lille må få det forskellige. (den går fra 4 mdr. - 1 år.)
Det er super at fryse både grøntsager og frugt ned i terninger til den lille, grøden majsgrød, risgrød, hirsegrød, boghvbede osv. (majsgrød er guld at starte med, der er en begynd-på-grød-med majsgrød-opskift i sst-bogen
) kan ligeledes fryses ned - dog vil jeg frårade at fryse kartoffelmos ned. Risgrød kan sagtens spises koldt, så hvis i skal noget kan du tage det frossen med, og lade det tø langsomt op 
Til kartoffelmosen har vi brugt rodfrugtblanding (guld værd at hav e i fryseren
), gulerod, brocoli, rød peber, blomkål, ærter o.lign.senere hen, tun, torskerogn, fiskefrikadelle, friiske fisk som makral, hellefisk o.lign.
Hvid hun ikke er så begejstret for kartoffelmosen kan man komme f.ek. æble- eller pæremos i 
Er spændt på at høre om hvad vores skønne niece siger til grøden 
Knus