Endnu et øv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har det ret meget ligesom dig... Se hvor jeg bor henne og hvis du bor i nærheden så send mig en PB så finder vi sku ud af noget, hvis du har lyst vel at mærke

Øv du bor desværre langt væk.. Jeg bor på sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

jeg laver en tråd nu .,. Så prøver vi at samle nogen flere

Jeg melder mig ind i tråden

Anmeld

30. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg er fra vestsjælland syntes aldrig man ser nogen herfra på baby i kommer alle sammen fra københavn eller jylland

Så er vi to jeg er her så du skriver bare sidder også altid hjemme og hente og bringer min søn blever 2 til dec. Jeg bor i Dalmose kun 23 min i bussen til slagelse.

Der er tit vestsjællandmøder som holdes i slagelse, sorø og korsør.

Men ellers skriv privat til mig ville gerne ses.Jeg går stadig hjemme dag ind og ud på 13 år til nov + - de løse ting jeg har været ud igellem årne af kommunen.

Henriette

Anmeld

30. juli 2011

Isabella_mor

hvad med at du evt mødtes med nogle herindefra som du evt snakker godt med??

starter stille og roligt...

tænker da også at din kærestes venner må have nogle kærester eller venninder. så kunne i jo få jeres barn passet en dag eller to i en weekend, og så kunne han jo evt invitere nogle af hans venner over der har kærester eller koner eller sådan noget... du kunne jo være heldig at have god kemi med dem

Anmeld

30. juli 2011

MoarTNoah

Anonym skriver:

Min fylder 2 til november og er lige startet på et plejecenter for ældre mennesker der er demente.. Dem jeg arbejder sammen med er 40+ og jeg selv er 23 så udsigterne til at finde gode veninder der er ikke særlig store..

Det er så hårdt at gå hjemme når man ikke lige har veninder man kan besøge, har selv været det igennem.. Så jeg føler virkelig med dig..

Ja okay, så er der ikke lige de vildeste udsigter til venskab kan jeg godt se

Jeg har en veninde jeg besøger en gang i mellem, men det vile bare være rigtig dejligt at have flere.. ellers er det mest familie og kæresten jeg er sammen med..

Håber det lykkedes for dig at få nogen veninder gennem baby.dk 

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Øv du bor desværre langt væk.. Jeg bor på sjælland

Æv bæv... Mit tilbud gælder stadig hvis du gerne vil have en internetveninde... Vi kunne da ihvertfald give det et godt forsøg... mange gode venskaber kan også holdes ved lige med en fon...

Og desuden bor meget af min familie på sjælland, så et møde til en kop kaffe eller to skulle da heller ikke kunne udelukkes

Det er op til dig selv, du har bolden nu

Anmeld

31. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Ja vi er åbentbart flere her på baby som sidder og har det lidt øv her til aften..

I dag kl 15 sendte jeg kæresten i Parken for at se fodbold med drengene og nu er de så taget i byen (selvom det ikke var det jeg havde regnet med) ..

Det var meningen jeg skulle med ind og se boldt men da vi ikke havde nogen der kunne passe vores barn, måtte jeg bide i det sure æble og blive hjemme Syntes godt nok at æblet blev mere surt da de tog i byen

Jeg er typen som ikke rigtig har nogle veninder, jeg er en gernert og lidt stille pige, men åbner mig fuldstændig når jeg er sammen med mennesker jeg føler mig tryg ved.. Jeg har altid haft super svært ved at finde veninder og det gør mig virkelig ked af det da jeg tror at alle har brug for at have nogen andre end kæresten som man kan dele sit liv med..

Af den grund kommer jeg ikke særlig tit ud.. I weekenderne vil kæresten helst slappe af (på nær når han skal se boldt eller i byen) så der sker absolut ikke noget vildt i mit liv.. Mange dage er det vildeste der kan ske en tur ud og handle (wuuhuuuu) så det er bare så sørgeligt som noget kan være..

Jeg føler altid det er mig der er bundet til hjemmet og vores barn da det er mig som ikke har nogen at kunne tilbringe tid sammen med, og så tænker du sikkert SÅ GÅ DOG UD OG FIND NOGLE VENNER !! jahh hvor ville jeg dog ønske det kunne lade sig gøre, men jeg er lost..

Et ynkeligt fredags indlæg fra en tøs som er lidt nede her til aften..

Ved du hvad - du er så god til at sætte ord på, hvad du kæmper med af problemer i forhold til at være udadvendt og finde nye venner og bekendtskaber! Synes helt sikkert du bør snakke med en psykoterapeut eller psykolog. Det er lige sådan noget som kan fixes med nogle redskaber!

Det er så synd ikke at gøre noget ved det, når man ved hvad problemet er!

Anmeld

31. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Jeg er fra vestsjælland syntes aldrig man ser nogen herfra på baby i kommer alle sammen fra københavn eller jylland

Jeg kommer fra vestsjælland.. du kan skrive PB...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.