Ja vi er åbentbart flere her på baby som sidder og har det lidt øv her til aften..
I dag kl 15 sendte jeg kæresten i Parken for at se fodbold med drengene og nu er de så taget i byen (selvom det ikke var det jeg havde regnet med) ..
Det var meningen jeg skulle med ind og se boldt men da vi ikke havde nogen der kunne passe vores barn, måtte jeg bide i det sure æble og blive hjemme
Syntes godt nok at æblet blev mere surt da de tog i byen 
Jeg er typen som ikke rigtig har nogle veninder, jeg er en gernert og lidt stille pige, men åbner mig fuldstændig når jeg er sammen med mennesker jeg føler mig tryg ved.. Jeg har altid haft super svært ved at finde veninder og det gør mig virkelig ked af det da jeg tror at alle har brug for at have nogen andre end kæresten som man kan dele sit liv med..
Af den grund kommer jeg ikke særlig tit ud.. I weekenderne vil kæresten helst slappe af (på nær når han skal se boldt eller i byen) så der sker absolut ikke noget vildt i mit liv.. Mange dage er det vildeste der kan ske en tur ud og handle (wuuhuuuu) så det er bare så sørgeligt som noget kan være..
Jeg føler altid det er mig der er bundet til hjemmet og vores barn da det er mig som ikke har nogen at kunne tilbringe tid sammen med, og så tænker du sikkert SÅ GÅ DOG UD OG FIND NOGLE VENNER !! jahh hvor ville jeg dog ønske det kunne lade sig gøre, men jeg er lost..
Et ynkeligt fredags indlæg fra en tøs som er lidt nede her til aften..
Anmeld