Endnu et øv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Taniakb

Anonym skriver:

Jeg er fra vestsjælland syntes aldrig man ser nogen herfra på baby i kommer alle sammen fra københavn eller jylland

Vest sjælland er stort ? Jeg er fra mellem Holbæk og Roskilde hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Vest sjælland er stort ? Jeg er fra mellem Holbæk og Roskilde hvis det er

Hvis jeg skriver min by tror jeg at jeg har afsløret mig for nogle herinde.. men bor mellem Holbæk og Kalundborg

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Du skal klart ud og ha noget kvalitetstid , ud og lave noget der gør dig glad... Vi kvinder vil altid gerne have nye bekendtskaber:-)) op med humøret... Knuser

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Du skal klart ud og ha noget kvalitetstid

Men hvordan gør man det ? Jeg er kørt totalt fast

Anmeld

30. juli 2011

sne190810

Anonym skriver:

Ihh det lyder dejligt

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

Jeg er også alene hjemme.. Min kæreste er til 40 års fødselsdag hos sin stedmor men jeg er ikke med fordi jeg passer en 15-årig dreng med autisme de næste 14 dage. (så er ikke helt alene hjemme)

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Vi er mange der er næsten alene hjemme i aften.. Nogle kan bedre tåle det end andre Håber du har det bedre med det end mig Ha en dejlig aften

Anmeld

30. juli 2011

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Det er ikke fair.. Kæresten siger tit til mig at jeg bare kan gå ud og give den gas når jeg har lyst, men så vidt jeg ved er det ikke fedt at tage i byen/i biffen/på cafe alene..

Sådan siger mig kæreste også. Og nej det er det bare ikke.

Det kunne jo være rart de tænkte på os engang imellem i stedet for vi altid skal sige til.

Anmeld

30. juli 2011

Taniakb

Anonym skriver:

Hvad er dine interessere ? Så kunne det jo være vi kunne mødes i Holbæk (det er i midten) og finde på noget ? Kunne være der også var andre der var interesseret

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Hvad er dine interessere ? Så kunne det jo være vi kunne mødes i Holbæk (det er i midten) og finde på noget ? Kunne være der også var andre der var interesseret

Det kunne da være hyggeligt at samle nogle tøser herinde som bor heromkring til et eller andet i Holbæk .. Mine interesser hmm ja! Godt spørgsmål, er god til at bruge penge ?

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Anonym skriver:

Ja nu bor jeg i Jylland:-) men find nogle som bor tæt på dig!! Alt fra cafe, gå ture, by ture, shopping, hjemme tøse hygge aften, massage, kurbad, skøndhedsbehandling, biograf, you name it;-)))) kun fantasien sætter grænser:-) opret en debat veninder / nye bekendtskaber søges!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.