Endnu et øv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Sådan siger mig kæreste også. Og nej det er det bare ikke.

Det kunne jo være rart de tænkte på os engang imellem i stedet for vi altid skal sige til.

Du har ret.. Men denne gang havde kæresten faktisk inviteret mig med men det kunne SELVFØLGELIG ikke lade sig gøre .. Så typisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

MoarTNoah

Anonym skriver:

Ja vi er åbentbart flere her på baby som sidder og har det lidt øv her til aften..

I dag kl 15 sendte jeg kæresten i Parken for at se fodbold med drengene og nu er de så taget i byen (selvom det ikke var det jeg havde regnet med) ..

Det var meningen jeg skulle med ind og se boldt men da vi ikke havde nogen der kunne passe vores barn, måtte jeg bide i det sure æble og blive hjemme Syntes godt nok at æblet blev mere surt da de tog i byen

Jeg er typen som ikke rigtig har nogle veninder, jeg er en gernert og lidt stille pige, men åbner mig fuldstændig når jeg er sammen med mennesker jeg føler mig tryg ved.. Jeg har altid haft super svært ved at finde veninder og det gør mig virkelig ked af det da jeg tror at alle har brug for at have nogen andre end kæresten som man kan dele sit liv med..

Af den grund kommer jeg ikke særlig tit ud.. I weekenderne vil kæresten helst slappe af (på nær når han skal se boldt eller i byen) så der sker absolut ikke noget vildt i mit liv.. Mange dage er det vildeste der kan ske en tur ud og handle (wuuhuuuu) så det er bare så sørgeligt som noget kan være..

Jeg føler altid det er mig der er bundet til hjemmet og vores barn da det er mig som ikke har nogen at kunne tilbringe tid sammen med, og så tænker du sikkert SÅ GÅ DOG UD OG FIND NOGLE VENNER !! jahh hvor ville jeg dog ønske det kunne lade sig gøre, men jeg er lost..

Et ynkeligt fredags indlæg fra en tøs som er lidt nede her til aften..

Det var da utroligt, alt hvad jeg har fremhævet i din tekst ku lige så godt være noget som jeg havde skrevet!

Jeg forstår fuldt ud hvordan du har det, men bare rolig, det skal nok vende på et tidspunkt (det er hvertfald hvad jeg siger til mig selv hver dag )

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Ja nu bor jeg i Jylland:-) men find nogle som bor tæt på dig!! Alt fra cafe, gå ture, by ture, shopping, hjemme tøse hygge aften, massage, kurbad, skøndhedsbehandling, biograf, you name it;-)))) kun fantasien sætter grænser:-) opret en debat veninder / nye bekendtskaber søges!!!!

Jeg syntes bare det er pinligt at stå frem og sige "Hej jeg har ingen venner, vil i være mine nye venner" hvis du forstår ..

Anmeld

30. juli 2011

babymus77

Anonym skriver:

Jeg syntes bare det er pinligt at stå frem og sige "Hej jeg har ingen venner, vil i være mine nye venner" hvis du forstår ..

Nej det er det ikke!!! Jeg har boet alene med mine børn i hmm 7,5 -8 år, og arbejdet samt huslige ting... Så det med at finde nye bekendtskaber har jeg heller ikke gjort så meget i!!! Men det er aldrig for sent;-) knuser.....

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

MoarTNoah skriver:

Det var da utroligt, alt hvad jeg har fremhævet i din tekst ku lige så godt være noget som jeg havde skrevet!

Jeg forstår fuldt ud hvordan du har det, men bare rolig, det skal nok vende på et tidspunkt (det er hvertfald hvad jeg siger til mig selv hver dag )

Det er bare super hårdt !! Jeg går og bilder mig selv ind at jeg nyder når jeg er alene hjemme (når barnet sover og jeg har alene tid) men i virkeligheden er jeg mega trist og tuder til tider også når jeg er alene..

Anmeld

30. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Vi er mange der er næsten alene hjemme i aften.. Nogle kan bedre tåle det end andre Håber du har det bedre med det end mig Ha en dejlig aften

har det bestemt godt som regel min kæreste der er alene hjemme om aftenen når jeg arbejder sent på et hjem for handicappede børn

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

30. juli 2011

MoarTNoah

Anonym skriver:

Det er bare super hårdt !! Jeg går og bilder mig selv ind at jeg nyder når jeg er alene hjemme (når barnet sover og jeg har alene tid) men i virkeligheden er jeg mega trist og tuder til tider også når jeg er alene..

Nu aner jeg ikke lige hvor gammel dit barn er, men min er 1,5 år. og jeg har gået hjemme siden 1 år før jeg blev gravid, så kan du selv regne ud hvor længe det er. Og er blevet konstateret kronisk syg feb 2011, så har ingen udsigter til at komme tilbage på arbejdsmarked.

Nu ved jeg ikke om du er på barsel? - tror du ikke der er nogen at snakke med når du kommer tilbage på arbejde?

Du er velkommen også til at skrive til mig privat!

Anmeld

30. juli 2011

Taniakb

Anonym skriver:

Det kunne da være hyggeligt at samle nogle tøser herinde som bor heromkring til et eller andet i Holbæk .. Mine interesser hmm ja! Godt spørgsmål, er god til at bruge penge ?

jeg laver en tråd nu .,. Så prøver vi at samle nogen flere

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja vi er åbentbart flere her på baby som sidder og har det lidt øv her til aften..

I dag kl 15 sendte jeg kæresten i Parken for at se fodbold med drengene og nu er de så taget i byen (selvom det ikke var det jeg havde regnet med) ..

Det var meningen jeg skulle med ind og se boldt men da vi ikke havde nogen der kunne passe vores barn, måtte jeg bide i det sure æble og blive hjemme Syntes godt nok at æblet blev mere surt da de tog i byen

Jeg er typen som ikke rigtig har nogle veninder, jeg er en gernert og lidt stille pige, men åbner mig fuldstændig når jeg er sammen med mennesker jeg føler mig tryg ved.. Jeg har altid haft super svært ved at finde veninder og det gør mig virkelig ked af det da jeg tror at alle har brug for at have nogen andre end kæresten som man kan dele sit liv med..

Af den grund kommer jeg ikke særlig tit ud.. I weekenderne vil kæresten helst slappe af (på nær når han skal se boldt eller i byen) så der sker absolut ikke noget vildt i mit liv.. Mange dage er det vildeste der kan ske en tur ud og handle (wuuhuuuu) så det er bare så sørgeligt som noget kan være..

Jeg føler altid det er mig der er bundet til hjemmet og vores barn da det er mig som ikke har nogen at kunne tilbringe tid sammen med, og så tænker du sikkert SÅ GÅ DOG UD OG FIND NOGLE VENNER !! jahh hvor ville jeg dog ønske det kunne lade sig gøre, men jeg er lost..

Et ynkeligt fredags indlæg fra en tøs som er lidt nede her til aften..

Jeg har det ret meget ligesom dig... Se hvor jeg bor henne og hvis du bor i nærheden så send mig en PB så finder vi sku ud af noget, hvis du har lyst vel at mærke

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

MoarTNoah skriver:

Nu aner jeg ikke lige hvor gammel dit barn er, men min er 1,5 år. og jeg har gået hjemme siden 1 år før jeg blev gravid, så kan du selv regne ud hvor længe det er. Og er blevet konstateret kronisk syg feb 2011, så har ingen udsigter til at komme tilbage på arbejdsmarked.

Nu ved jeg ikke om du er på barsel? - tror du ikke der er nogen at snakke med når du kommer tilbage på arbejde?

Du er velkommen også til at skrive til mig privat!

Min fylder 2 til november og er lige startet på et plejecenter for ældre mennesker der er demente.. Dem jeg arbejder sammen med er 40+ og jeg selv er 23 så udsigterne til at finde gode veninder der er ikke særlig store..

Det er så hårdt at gå hjemme når man ikke lige har veninder man kan besøge, har selv været det igennem.. Så jeg føler virkelig med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.