Vil pludselig ikke spise særlig meget? (15 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Ryberg

lisesp83 skriver:

Ihh øv - jeg må se om det ikke kommer igen, det fotografering.

Vi plejer at holde på de små sideveje overfor. Der er næsten altid en plads eller 2. .. Ved alle fabrikkerne (industrikvarteret)

okey, så der må man godt parkere? Vi kommer jo ude fra Flemming af med to biler... så det må godt være sådan nemt..

Men lidt træls der ikke er parkering tilknyttet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

lisesp83

KittyGirl skriver:

okey, så der må man godt parkere? Vi kommer jo ude fra Flemming af med to biler... så det må godt være sådan nemt..

Men lidt træls der ikke er parkering tilknyttet?

Ja der må man gerne holde. . Og ellers er der sidegaderne overfor dyrskuet, over krydset. Der må man også gerne parkere.

Så skal man gå lidt - men det overlever man nok

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

lisesp83 skriver:

Ja der må man gerne holde. . Og ellers er der sidegaderne overfor dyrskuet, over krydset. Der må man også gerne parkere.

Så skal man gå lidt - men det overlever man nok

ork ja.. man dør ikke af at gå lidt

Anmeld

1. august 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

jeg forsøger virkelig også at være afslappet... nu er mit krudt godt nok også brugt, da jeg har været selv med det hele den her uge (har haft lasse selv hjemme og manden på arbejde) ... Så det endte faktisk med at jeg sad og græd den ene morgen fordi han blev så hysterisk over hans havregrød.... jeg stak kun skeen i grøden og løftede den, så blev han rasende og nægtede at spise.. han havde ikke engang taget en mundfuld.. det blev bare for meget for mig..

Men forsøger at være lidt "ligeglad".. og så give ham det han gerne vil have... efter at han har fået tilbudt det normale? Er bare bange for at han opdager at han "bare" skal gøre sådan for at få "sådan"...

Kan du forstå min tankegang?

Det virker lidt på samme måde som Nicoline har det. Hun gør det bare fordi hun selv vil spise....

Har du evt prøvet og give ham en ske selv med havregrød på? - De når jo det punkt hvor de tror de kan og vil alt selv.........

PÅ den måde kan jeg "narre" Nicoline til og spise lidt mere, hvis hun selv får en ske også.....

Men ellers som andre skriver kan det være varmen, den reagerer hun også på her, og du ved hun spiser som en fugl.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.