KittyGirl skriver:
Ja jeg er lidt frustreret... hvis ikke meget... Lasse har aldrig været det man kalder et glad madbarn... det er først kommet her efter han er fyldt et år at han har spist rugbrød, kartofler og vores mad.. ellers har det altid været babymos, glas, grød osv..
Nå, men her for 4-5 dage siden har han bare vendt på en tallerken.. fra at være en dreng der spiser havregrød om morgenen (en god portion), 2 rugbrødder til middag med diverse pålæg, frugt og en bolle om eftermiddagen og en god portion aftensmad (hvad vi nu får) ... spiser han nu:
Ikke havregrød om morgenen, fik lidt yoghurt i ham idag og en kvart banan og 1 tår mælk...
Så gik der 6 timer..... så prøvede jeg med rugbrød.. han piller pålægget af - spiser pålægget, og kaster rundt med rugbrødet, putter jeg smørpålæg på - gratter han det rundt på bordet.. (idag spiste han 2 stykker kødpølse og 2 små rugbrødshapsere) ...
Om eftermiddagen forsøgte jeg med noget frugt, det nægtede han.. og han går virkelig og siger "mam mam".. han er sulten! Så gav jeg ham en grov kiks... den ville han gerne have!
Aftensmad spiser han meget lidt af... til sidste sidder han bare og spytter maden ud... og bliver hidsig...
Det hjælper lidt hvis han selv må sidde og gratte med maden... men jeg er virkelig frustreret!
Hvad kan det være? Andre der har oplevet det samme? Hvad skal jeg stille op?
Vedlægger lige et dugfrisk billede af Lasse efter han var forbi fotografen i Bilka Horsens idag 
Her har Silas perioder hvor han spiser meget & andre perioder hvor han ikke spiser så meget.
Lige nu spiser han faktisk næsten ingenting , han bliver tilbudt som han plejer men spiser ikke meget af det. Han sidder selv med manden og styrer helt selv hvad han vil spise.
Kan hukse fra de store at det også svingede meget alt efter hvor meget de voksede og havde behov for.