Vil pludselig ikke spise særlig meget? (15 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Ryberg

Mor til Liva skriver:

Hej dig

Tror bare det er en periode Min datter på 16 mdr har altid spist godt, men hun får også nogle perioder nu her hvor hun ikke spiser meget, men så kommer det igen

Håber det snart vender igen

tak skal du have, det håber jeg virkelig også at det snart gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Ryberg

bullerbassen skriver:

Ved ikke om det er løsningen for jer men her tager jeg det meget afslappet så længe han spiser lidt & drikker.

Høre så meget om børn der nægter at spise og vil ikke sætte fokus på maden så det bliver negativt for ham.

Og her virkede det fint med det store de tilpasser selv , de perioder de spiser mere end andre. Sådan er det endnu og de er 10 år.

Så håber det er det samme med Silas.

vi plejer normalt heller ikke at sætte fokus på det med maden da jeg absolut ikke ønsker at han arver mit madlede...

Også derfor han får lov at køre sit eget løb med at sidde selv og gratte, forsøge selv at spise med ske og så giver vi maden ved siden af... og så spiser vi selv...

må bare slappe mere af omkring det.. men kan nu se at jeg ikke er ene om det her....

Anmeld

29. juli 2011

Tulle28

Velkommen i klubben!!! Tror det er en fase...

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

KittyGirl skriver:

jeg forsøgte også at ringe til SSP idag, men de tog ikke telefonen .. Så hvis det fortsætter hen over weekenden tror jeg altså jeg ringer til dem mandag... for synes godt nok det er "lidt" han spiser... og hvad nu hvis det er grænser han afprøver? vil jo gerne gøre det rigtige..

okay. ja det lyder meget fornuftigt at prøve at kontakte dem igen hvis det fortsætter.

det kan jo sagtens være han bare prøver grænser af. det kan også bare være en periode han skal igennem. eller måske pga tænder.

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

Tulle28 skriver:

Velkommen i klubben!!! Tror det er en fase...

Okey.. dejligt jeg ikke er alene!

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

NNM skriver:

okay. ja det lyder meget fornuftigt at prøve at kontakte dem igen hvis det fortsætter.

det kan jo sagtens være han bare prøver grænser af. det kan også bare være en periode han skal igennem. eller måske pga tænder.

ja... netop.. og alle de forslag oppe i mit hoved gjorde mig bare lidt bims ......

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

KittyGirl skriver:

vi plejer normalt heller ikke at sætte fokus på det med maden da jeg absolut ikke ønsker at han arver mit madlede...

Også derfor han får lov at køre sit eget løb med at sidde selv og gratte, forsøge selv at spise med ske og så giver vi maden ved siden af... og så spiser vi selv...

må bare slappe mere af omkring det.. men kan nu se at jeg ikke er ene om det her....

Tror det er meget alm at det svinger i kost indtagelsen. Tror bare det er vigtig ikke at have for meget fokus på det. Prøv og se om det ikke vender igen inden for rimelighedens grænser.

Anmeld

29. juli 2011

lisesp83

KittyGirl skriver:

Jo det må vi håbe

Der var kun fotografering i denne uge.. mandag-lørdag i bilka Horsens... så sidste mulighed er imorgen..

Vi skal også til kræmmermarked! wuhuu.. ved du hvor man skal holde henne? altså parkeringsplads? det er første gang jeg skal afsted..

Ihh øv - jeg må se om det ikke kommer igen, det fotografering.

Vi plejer at holde på de små sideveje overfor. Der er næsten altid en plads eller 2. .. Ved alle fabrikkerne (industrikvarteret)

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

bullerbassen skriver:

Tror det er meget alm at det svinger i kost indtagelsen. Tror bare det er vigtig ikke at have for meget fokus på det. Prøv og se om det ikke vender igen inden for rimelighedens grænser.

jeg vil forsøge at afvente.. stille og roligt.. en dag af gangen .. nu er manden heldigvis hjemme til at overtage lidt

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

KittyGirl skriver:

ja... netop.. og alle de forslag oppe i mit hoved gjorde mig bare lidt bims ......

kunne jeg nu godt forestille mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.