Inhalator?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Ok er spændt på hvad de har at tilbyde

Håber I får styr på hende AB ....

Jo tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Hihi, og det er ikke for at være kedelig, men jeg tror det er ved at være min sengetid Desuden tager Per en nat på en madras stuegulvet, og jeg sidder inde i stuen og klaprer løs på tastaturet Men hvis du har flere spørgsmål, så kan du jo altid skrive en pb, så skal jeg nok svare én af dagene

Men tusind tak for alle svarene, dem fortæller jeg lige videre imorgen, også ved vi jo allerede meget mere, end da jeg satte mig ved computeren her til aften

Hi hi skal også til unde dynen , vi skal i ZOO i morgen så skal gerne være lidt frisk ellers går det galt.

Tak for snakken altid rart man bliver lidt klogere - søgte også herinde i starten, da vi stort set ikke fik informationer af lægen

God bedring med hende.... Og sov godt

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Hihi, og det er ikke for at være kedelig, men jeg tror det er ved at være min sengetid Desuden tager Per en nat på en madras stuegulvet, og jeg sidder inde i stuen og klaprer løs på tastaturet Men hvis du har flere spørgsmål, så kan du jo altid skrive en pb, så skal jeg nok svare én af dagene

Men tusind tak for alle svarene, dem fortæller jeg lige videre imorgen, også ved vi jo allerede meget mere, end da jeg satte mig ved computeren her til aften

Og tak det kan være jeg benytter mig af

Anmeld

29. juli 2011

de-wett

Zeus skriver:

Cajsa skal til at bruge inhalator, til hendes astmatiske bronkitis, var nede efter den idag..

Men hvordan gør jeg?? Hun skal have 1 pust, 3 gange om dagen. Men der står jo, at hun skal tage nogen dybe indåndinger, og det kan hun jo ikke? Hun vil kun have den om munden 1 1/2 sek, også drejer hun hovedet, eller vil gerne spise den istedet for..

Kan jeg regne med, at hun får det hun skal have, selvom vi tager den væk/sætter den til, flere gange? Og når det kun er ét pust hun må få?

Lægen sagde, at hun bare skulle have lov til at lege med den weekenden over, også skulle vi starte på mandag.. Vil heller ikke tvinge den til at være der, de der 5-6 sek, for vil gerne undgå, at hun bliver bange for den, hvis vi skal til at bruge den, hver gang hun er forkølet

Så, hvordan gør i?

Nu har jeg ikke læst hvad folk har svaret  men har du ikke en maske til hende ? Eller har du kun inhalatoren ? Hvad hedder "medicinen" ? For hvis hun ikke rigtig vil tage det eller ikke kan ta dybe indåndinger kan man få/købe en maske .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.