Zeus skriver:
Nå.. Det er bare fordi jeg har læst, at hvis det er astmatisk bronkitis, så kommer det kun ved forkølelse.. Hehe, men hvad ved JEG, jeg er kun lige begyndt at undersøge det, efter hun havde det sidst
Det var da længe han skal bruge masken så
Cajsa har intet haft, mellem de 2 gange her, og sidst var det også kun i mild grad..
Må sige svar skyldig
jeg ved det faktisk heller ikke . Lægen har hele tiden sagt det er AB.. Vi har undret os over at han ikke har stoppet med at hoste på trods af han fik max dosis af masken.
Vi var et par gange ved vagtlægen hvor han fik den forstøver maske , og så lånte vi den selv.
Vores de store havde også tendens til det , når de var forkølet så satte det sig på luftvejen. Dog aldrig medicin krævende.
Jeg har ladet mig fortælle , at hvis man starter på maske så snart de viser tegn på forkølelse så skulle man kunne undgå at det sætter sig . Men kun nået jeg har hørt ikke fra egen erfaring.
Nu prøver vi at give Silas masken igen og er som sagt spændt på om det fortsætter ( HÅBER JEG BARE IKKE ) for gud hvor har det været hårdt.
Tænker at hvis Cajsa ( flot navn ) ikke har haft problemer imellem tiden kunne I være heldig at kunne tage det i opløbet med masken så snart hun viser de første tegn . Det er som sagt det jeg har hørt fra andre hvor det kommer i forbindelse med forkølelse.
Anmeld