Inhalator?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Ja det gjorde jeg  havde besøg af en tidligere kollega igår som også havde fået en henvisning til Aalborg med LANG vente tid. Hun sagde jeg skulle ringe til afdelingen så det gjorde jeg idag

Og damen i telefonen, rådede mig til at ringe til patient ( et eller andet ) som fortalte at når det var over 4 ugers ventetid kunne jeg komme på privat hospital i Skørping ( som er det tætteste på mig )

Så nu er det sat i værk , og de har 6-7 ugers ventetid  så dejligt Afventer nu indkaldelse fra dem

Min kæreste endte så i Horsens, selvom der ligger et center 200 m fra hvor vi bor, hvor han faktisk var begyndt at få akupunktur.. Lægen dernede fattede heller ikke, at han skulle helt derop, når nu han havde også en plads fra samme tidspunkt, som dem i Horsens.. Meget mystisk, men da havde han været til den indledende samtale i Horsens, så der blev han

Men han var godt tilfreds med forløbet da han kom igang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Problemet er bare, at forkølelsen er kommet efter hosten denne gang.. Hun startede med at hoste tirsdag eftermiddag, men det er først idag, at hun virker forkølet, bortset fra at der har været lidt nysen.. Hun kan fint trække vejret gennem næsen, medmindre hun græder, så hun er ikke voldsomt forkølet  Men hendes hosten har taget til siden i tirsdags, og undrede mig først, da hun jo netop ikke har virket forkølet, men det er så kommet nu..

Måske det er sådan det starter hos hende. Så skal I måske startet med masken næste gang hun begynder med at hoste ????

Ved det ski ikke for vi har jo aldrig været fri af masken før nu - Og her startede han med at blive forkølet og så hoste..

Men om ikke andet nu har I masken og ved hvad der skal til, så kan I gribe ind hurtigt

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Min kæreste endte så i Horsens, selvom der ligger et center 200 m fra hvor vi bor, hvor han faktisk var begyndt at få akupunktur.. Lægen dernede fattede heller ikke, at han skulle helt derop, når nu han havde også en plads fra samme tidspunkt, som dem i Horsens.. Meget mystisk, men da havde han været til den indledende samtale i Horsens, så der blev han

Men han var godt tilfreds med forløbet da han kom igang 

Men var det det samme de kunne tilbyde ??

For vi har også en smerte klinik her i Frederikshavn som giver akupunktur. Men hende jeg sankkede med idag fortalte at i Skørping er der et helt team af forskellige folk. Og kommer som start til udredning og derefter bliver der lagt en handlings plan hvor der bl.a er samtaler med psykolog med smertehåndtering

Anmeld

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Måske det er sådan det starter hos hende. Så skal I måske startet med masken næste gang hun begynder med at hoste ????

Ved det ski ikke for vi har jo aldrig været fri af masken før nu - Og her startede han med at blive forkølet og så hoste..

Men om ikke andet nu har I masken og ved hvad der skal til, så kan I gribe ind hurtigt

Vagtlægen sagde også, at vi bare skulle starte op med Bricanyl med det samme, selvom det var første dag, og han faktisk ikke kunne høre noget på hendes lunger.. Sidst tog det også en uge, før min læge kunne høre noget, fra hun begyndte at hoste..

Så ja, i fremtiden starter vi nok bare op med det samme.

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Vagtlægen sagde også, at vi bare skulle starte op med Bricanyl med det samme, selvom det var første dag, og han faktisk ikke kunne høre noget på hendes lunger.. Sidst tog det også en uge, før min læge kunne høre noget, fra hun begyndte at hoste..

Så ja, i fremtiden starter vi nok bare op med det samme.

Det tror jeg bestemt er en god ide. Heller tage det i opløbet inden det sætter sig . Og måske kan komme over det i løbet af en uges tid.

Nu arbejder jeg i børnehave og snakkede med en mor , da Silas var rigtig dårlig. Hun fortalte at de kunne tage det i opløbet , hvis de startede med maske så snart der var de første tegn.

Og man bliver jo bedre for hver gang til at tolke dem. Vi var ikke i tvivl, da Silas startede med at hoste igår at nu var det tid igen. Så er det bare spænden om vi kan tage det uden det går helt galt igen

Anmeld

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Men var det det samme de kunne tilbyde ??

For vi har også en smerte klinik her i Frederikshavn som giver akupunktur. Men hende jeg sankkede med idag fortalte at i Skørping er der et helt team af forskellige folk. Og kommer som start til udredning og derefter bliver der lagt en handlings plan hvor der bl.a er samtaler med psykolog med smertehåndtering

Ja.. Det var stort set præcis det samme, ham hernede havde også et helt team samlet, af forskellige fagpersoner, både psykolog og hvad de nu ellers var. Det var derfor han undrede sig, fordi han kunne tilbyde det samme  Men kæresten snakkede først med ham, efter at han havde været til den indledende samtale i Horsens, og efter det, var det for sent.. Men han lød noget negativ ham herfra, hvilket jeg udemærket kan forstå, når han nu ikke blev henvist herned til.. Kæresten var også noget muggen, fordi der er lang transport tid til Horsens, og han var der pga rygsmerter, så lang transport tid var ikke lige sagen  

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Ja.. Det var stort set præcis det samme, ham hernede havde også et helt team samlet, af forskellige fagpersoner, både psykolog og hvad de nu ellers var. Det var derfor han undrede sig, fordi han kunne tilbyde det samme  Men kæresten snakkede først med ham, efter at han havde været til den indledende samtale i Horsens, og efter det, var det for sent.. Men han lød noget negativ ham herfra, hvilket jeg udemærket kan forstå, når han nu ikke blev henvist herned til.. Kæresten var også noget muggen, fordi der er lang transport tid til Horsens, og han var der pga rygsmerter, så lang transport tid var ikke lige sagen  

Ej det lyder ski godt nok fjollet , at de ikke henviser til det nærmeste sted.

Er Horsens offenligt ? Og den tæt på privat ??

Hende jeg snakke med oplyste først om de offenlige bl.a Odense som havde kortest ventelist , men jeg kan ikke holde til at køre så lang pga smerter.

Er din mand færdig nu ?? Har han været glad for forløbet ?

Anmeld

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Hende jeg snakke med oplyste først om de offenlige bl.a Odense som havde kortest ventelist , men jeg kan ikke holde til at køre så lang pga smerter.

Det kan jeg faktisk ikke huske, ham hernede var i hvert fald privat..

Og ja, han var glad for det Bare det at snakke med andre, som også havde kroniske smerter, hjalp ham en del.. Han var dog ikke med til de sidste møder, fordi Cajsa kom til, og hun havde kolik i starten, så der kunne han ikke overskue at køre helt derop, men ellers var han godt tilfreds

Anmeld

29. juli 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Hihi, og det er ikke for at være kedelig, men jeg tror det er ved at være min sengetid Desuden tager Per en nat på en madras stuegulvet, og jeg sidder inde i stuen og klaprer løs på tastaturet Men hvis du har flere spørgsmål, så kan du jo altid skrive en pb, så skal jeg nok svare én af dagene

Men tusind tak for alle svarene, dem fortæller jeg lige videre imorgen, også ved vi jo allerede meget mere, end da jeg satte mig ved computeren her til aften

Anmeld

29. juli 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Det kan jeg faktisk ikke huske, ham hernede var i hvert fald privat..

Og ja, han var glad for det Bare det at snakke med andre, som også havde kroniske smerter, hjalp ham en del.. Han var dog ikke med til de sidste møder, fordi Cajsa kom til, og hun havde kolik i starten, så der kunne han ikke overskue at køre helt derop, men ellers var han godt tilfreds

Ok er spændt på hvad de har at tilbyde

Håber I får styr på hende AB ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.