bedste barnevogn til lave piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

SaNiNa

Vi har en emmaljunga big star supreme med uniq stel. Det er en stor vogn, men utrolig let at have med at gøre. Det eneste minus var lige at jeg skulle lære at klappe stellet sammen da jeg ikke kan nå at række begge sider op på engang. men fandt hurtig et trick.

hov og jeg er altså kun 156 høj så er sikker på du ikke vil have problemer med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Kan i anbefale en god barnevogn til lave piger? jeg er 165 og synes godt nok de fleste barnevogne virker så store til mig, ved ikke om det er fordi man bare skal vænne sig til det. Har kig på den der emmaljunga mondial duo combi, nogen som kan anbefale den? eller en anden for den sags skyld?

Vi har en Scandia Move/Basic.. Stellet er Move med kassen er Basic..

Kæresten er kun 158 og jeg er 172 og det er bare super for os! Knækstyr gør en stor forskel og her har kæresten ingen problemer med at 'nå' op i kasssen

Den er nem at styre rundt med(stellet kan dog virke løst) rigtig nem at klappe sammen og fylder ikke voldsomt i bilen.

Vi har dog snakket om at anskaffe en Emmaljunga City.. Vi prøvede den i Babysam og den virkede fin nok i højde osv til kæresten

Anmeld

27. juli 2011

Pigent

Anonym skriver:

Kan i anbefale en god barnevogn til lave piger? jeg er 165 og synes godt nok de fleste barnevogne virker så store til mig, ved ikke om det er fordi man bare skal vænne sig til det. Har kig på den der emmaljunga mondial duo combi, nogen som kan anbefale den? eller en anden for den sags skyld?

Jeg kender nogle der har Emmaljunga edge duo combi og den har jeg gået mange ture med synes det er en god vogn. 

Jeg tror Scandia ville være godt til dig. Jeg kender nogen der har Scandia, deres er 4 år gammel brugt til 2 børn. Det er godt rusten,er falmet og knirker, men i starten var den en fin vogn. Den køre godt, virker måske lidt løs i stellet, men  er faktisk utrolig let at køre med. Min søster som kun er 12 år har ingen problemer med at få deres barn op i barnevognen og ud af den igen. Hun går mange tur med den vogn og hun jo ikke så høj. 
Deres er med blød kaleche og det virker også helt fint.  

http://www.babysam.dk/Scandia.aspx babysam har Scandia og har mange forskellige. 

Anmeld

27. juli 2011

Christina.78

158 og en Odder Cecilia på standardstel..og jeg kan altså godt se over den...og min er snart 2½ år gammel og der har intet været med den endnu..supervogn..I lååååvvvveeee It.......

Anmeld

27. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sanne og Nicklas skriver:

Vi har en emmaljunga big star supreme med uniq stel. Det er en stor vogn, men utrolig let at have med at gøre. Det eneste minus var lige at jeg skulle lære at klappe stellet sammen da jeg ikke kan nå at række begge sider op på engang. men fandt hurtig et trick.

hov og jeg er altså kun 156 høj så er sikker på du ikke vil have problemer med den

vil du ikke dele dit trick..?

Anmeld

28. juli 2011

SaNiNa

AnjaM skriver:

vil du ikke dele dit trick..?

Hihi jo.

Du skal låse vognen og så trækker jeg op i styret i den ene side første og så den anden siden bagefter det kræver lige et par gange før man ved præcist hvordan det er lettes. har hele tiden en for på stellet så det ikke kan rykke sig frem ad.

Anmeld

28. juli 2011

millesofie

Anonym skriver:

brio kombi vogne synes jeg er gode

eller scandia med knækstyr

jeg havde selv en STOKKE XPLORY

jeg er 164 cm

har nu en Phil & Ted søskende vogn og den er også god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.