bedste barnevogn til lave piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
B&J skriver:

Vores er dog den nye hvor man skal ind over og klikke løs men den er så dejlig nem for det er i toppen den skal klikkes løs så det er slet ikke så slemt og ja den er dejlig let og en møg god barnevogn og langt ligge mål også

præcis
Jeg kan sagtens anbefale den vogn - selvom jeg selvfølgelig ikke har prøvet det nye klik-system på dem..
Ts - det er blot en tanke, men du skriver, at du gerne vil kunne kigge ned til barnet.. Jeg tror ikke, at det er nogen egentlig fordel, selvom jeg sagtens kan forstå dig
Jeg tænker, at barnet jo så også kan se dig, og det kunne måske give anledning til, at barnet ikke ville lægge sig til at sove, men i stedet ligge og holde øje med dig..
Men der er mange ting, at tænke over når man skal vælge vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Becks

Min veninde er 151 og hun kunne sagtens se ned i barnevognen.. Hun havde en Brio Sport

Anmeld

26. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Kan i anbefale en god barnevogn til lave piger? jeg er 165 og synes godt nok de fleste barnevogne virker så store til mig, ved ikke om det er fordi man bare skal vænne sig til det. Har kig på den der emmaljunga mondial duo combi, nogen som kan anbefale den? eller en anden for den sags skyld?

Jeg er 160cm.
Jeg har trillet rundt med min niece i en Emmaljunga combi vogn, hvilket jeg synes var en perfekt størrelse.
Jeg har også kørt rundt med min kærestes niece i en Trille vogn, den var KÆMPE stor og meget upraktisk (synes jeg), så ville aldrig købe sådan en.

Derfor har vi selv bestilt denne vogn -
en Emmaljunga Mondial Duo Combi og vi glæder og meget til at skulle bruge den :

Anmeld

27. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Super! Er det en nem vogn, at styre?

Det synes jeg, + at den ikke er ret dyr

Anmeld

27. juli 2011

Maja_4000

Vi har Odder , og jeg synes den passer fint .. Er også 165 .. Man skal måske lige vænne sig til at man ikke kan så over den som hvis man går med f.eks. en indkøbsvogn

Anmeld

27. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ditte_Marie skriver:

Jeg er 160cm.
Jeg har trillet rundt med min niece i en Emmaljunga combi vogn, hvilket jeg synes var en perfekt størrelse.
Jeg har også kørt rundt med min kærestes niece i en Trille vogn, den var KÆMPE stor og meget upraktisk (synes jeg), så ville aldrig købe sådan en.

Derfor har vi selv bestilt denne vogn -
en Emmaljunga Mondial Duo Combi og vi glæder og meget til at skulle bruge den :

Jeg har valgt den samme vogn! Bare i creme  

Synes simpelthen det er en skøn vogn til os "små piger" Er også kun 160, og synes det er den som jeg står bedst ved, og som heller ikke er så voldsom. 

Anmeld

27. juli 2011

sbs78

Jeg er kun 161 høj og vi har en bason grande og den er super fin.

Anmeld

27. juli 2011

lille83

også basson barnevogn her.. er 165 cm.. styret kan indstiiles..

Anmeld

27. juli 2011

Topp

BASSON til hver en tid - også klapvogn

Anmeld

27. juli 2011

marloutti

Kit skriver:

Vi har købt vores i Ønskebørn, men vil tro der er en ny 2011 udgave i alle alm. babyudstyrsforhandlere (babysam og ønskebørn).

Det er denne model vi har  http://www.babytorvet.dk/shop/brio-kompakt-plus-1643p.html

Men tjek evt. denne guide - de har gemt Brio omkring midt i artiklen.  http://www.babybusiness.dk/din-ultimative-guide-til-barnevogne-og-kombivogne-2011.html

Det er lige den vi har, også i chokoladebrun... Den er super lækker, kører fantastisk... Og jeg kan med min ringe højde se hen over den og ned i den... Jeg er 157cm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.