bedste barnevogn til lave piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Det er det jeg vil undgå, vil gerne kunne se mit barn :-( derfor håber jeg på at finde en meget lav vogn 

Det kan jeg godt forstå håber virkelig du kan finde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan jeg godt forstå håber virkelig du kan finde den

Mange tak 

Anmeld

26. juli 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

.. Håber nemlig der kommer et svar med en vogn der ikke er et "monster" som de fleste er!  

Jeg har også prøvet at køre med mine veninders barnevogne og de er virkelig nogle ordenlige skrumler. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg dog skal kunne manøvre rundt med sådan en. Derfor faldt jeg for de to Teutonia'er for de virker umiddelbart lavere og så er der svingbare forhjul, så jeg kan nemmere kan styre kareten

Anmeld

26. juli 2011

svanen73

Hvis du vil se ned til dit barn uden at gå til siden, skal du nok ud i de lidt mindre traditionelle modeller såsom http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1225...eller købe dem med små hjul.

Jeg tipper oz min barnevogn en smule, hvis jeg ik lige går op på siden.

Anmeld

26. juli 2011

akskovmose

Vi har købt en emmaljunga big star supreme, jeg er 163 cm lav, syntes egentlig det fungerer meget godt (vores er dog ikke i brug endnu) men har tit min søsters datter, som også ligger i en big star supreme.. Havde en odder til de store, den var meget høj husker jeg, men det var dog heller ikke med justerbar styr.. 

Annette

Anmeld

26. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
B&J skriver:

Vores er en simo og til at starte med syntes jeg også den var KÆMPE stor, men med tiden så nej den er så lækker at køre med og passer helt perfekt i mine hænder og ryg osv..

Sådan havde jf det også med vores Simo..
Ydermere synes jeg også, at det er lækkert, at den er så let at dreje med, da stellet ikke vejer ret meget..
Vores er den 'gamle' model, med det gamle system til at sætte kassen på stellet - det er altså en fordel for os knap så høje piger..!
Den kan klikkes af på én side af gangen..
Han også en emmaljunga. Hvor man jo skal løfte i begge sider på én gang, og det er altså besværligt at skulle nå 'ind over' kassen, vride i ryggen, og samtidig stå på tæer..
Håber du finder en vogn der passer..

Anmeld

26. juli 2011

B&J

AnjaM skriver:

Sådan havde jf det også med vores Simo..
Ydermere synes jeg også, at det er lækkert, at den er så let at dreje med, da stellet ikke vejer ret meget..
Vores er den 'gamle' model, med det gamle system til at sætte kassen på stellet - det er altså en fordel for os knap så høje piger..!
Den kan klikkes af på én side af gangen..
Han også en emmaljunga. Hvor man jo skal løfte i begge sider på én gang, og det er altså besværligt at skulle nå 'ind over' kassen, vride i ryggen, og samtidig stå på tæer..
Håber du finder en vogn der passer..

Vores er dog den nye hvor man skal ind over og klikke løs men den er så dejlig nem for det er i toppen den skal klikkes løs så det er slet ikke så slemt og ja den er dejlig let og en møg god barnevogn og langt ligge mål også

Anmeld

26. juli 2011

Kit

Anonym skriver:

Tak for svar!! Hvor kan man finde dem henne? 

Vi har købt vores i Ønskebørn, men vil tro der er en ny 2011 udgave i alle alm. babyudstyrsforhandlere (babysam og ønskebørn).

Det er denne model vi har  http://www.babytorvet.dk/shop/brio-kompakt-plus-1643p.html

Men tjek evt. denne guide - de har gemt Brio omkring midt i artiklen.  http://www.babybusiness.dk/din-ultimative-guide-til-barnevogne-og-kombivogne-2011.html

Anmeld

26. juli 2011

SøsL

Hej

Jeg er kun 160 cm høj og har en simo barnevogn fra 2000 og gud hvor er jeg glad for den , min lille dreng er 3 mdr. og jeg har intet problem med at se ham, når jeg går med vognen - jeg har også justerbart styr da min mand er højere end mig.

Det er nu 3 barn der ligger i den og passer man godt på vognen kan man ikke se at den er brugt heller ej - selvom den har stået udenfor i både regn og sol .

Anmeld

26. juli 2011

GitteC78

Jeg er 155 og har en Basson barnevogn, den passer i str., så det er mig der kommer med den og ikke omvendt

Super dejlig vogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.