bedste barnevogn til lave piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Kan i anbefale en god barnevogn til lave piger? jeg er 165 og synes godt nok de fleste barnevogne virker så store til mig, ved ikke om det er fordi man bare skal vænne sig til det. Har kig på den der emmaljunga mondial duo combi, nogen som kan anbefale den? eller en anden for den sags skyld?

Jeg kigger lige med her for jeg er kun 160 og synes nemlig også at barnevogne kan virke meget overvældende. Jeg har selv kigget på en Teutonia monsun s eller Teutonia mistral s, men har kun set dem på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja ved godt at det er en god ting at have, men jeg synes de fleste vogne virker ret "høje" ..

Vores er en simo og til at starte med syntes jeg også den var KÆMPE stor, men med tiden så nej den er så lækker at køre med og passer helt perfekt i mine hænder og ryg osv..

Anmeld

26. juli 2011

CeViss

Jeg er 165 høj, og har en Odder

Den passer super til mig.

Men har et vennepar der ikke er vildt høje og de har en brio

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg kigger lige med her for jeg er kun 160 og synes nemlig også at barnevogne kan virke meget overvældende. Jeg har selv kigget på en Teutonia monsun s eller Teutonia mistral s, men har kun set dem på nettet.

.. Håber nemlig der kommer et svar med en vogn der ikke er et "monster" som de fleste er!  

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Vores er en simo og til at starte med syntes jeg også den var KÆMPE stor, men med tiden så nej den er så lækker at køre med og passer helt perfekt i mine hænder og ryg osv..

Okay :-). Men kan du se "ned" på barnet? synes meget at man næsten ikke kan se ned i vognen fra styret

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

CeViss skriver:

Jeg er 165 høj, og har en Odder

Den passer super til mig.

Men har et vennepar der ikke er vildt høje og de har en brio

Vil helst undgå odder, har arbejdet i en butik hvor de solgte dem, og der var konstant problemer og utilfredse kunder, så håber lidt på en anden model

Anmeld

26. juli 2011

Kit

Jeg er ca 164 cm og har en Brio kompakt plus og er såååå glad for at kunne se hen over den. Den er lavere end de andre vogne og ser lille ud ved siden af de andre modeller, men den passer til os. Der er også justerbart styr.

Gå ud i butikkerne og prøv dem af. God fornøjelse.

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Okay :-). Men kan du se "ned" på barnet? synes meget at man næsten ikke kan se ned i vognen fra styret

Der må jeg sige nej det kan jeg ikke, men går så hen til siden af den og kigger ned ellers vipper jeg den en lille smule så jeg kan se ned...

men jeg kan nu men nu er min søn jo også 16mdr men den gang nej

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Kit skriver:

Jeg er ca 164 cm og har en Brio kompakt plus og er såååå glad for at kunne se hen over den. Den er lavere end de andre vogne og ser lille ud ved siden af de andre modeller, men den passer til os. Der er også justerbart styr.

Gå ud i butikkerne og prøv dem af. God fornøjelse.

Tak for svar!! Hvor kan man finde dem henne? 

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Der må jeg sige nej det kan jeg ikke, men går så hen til siden af den og kigger ned ellers vipper jeg den en lille smule så jeg kan se ned...

men jeg kan nu men nu er min søn jo også 16mdr men den gang nej

Det er det jeg vil undgå, vil gerne kunne se mit barn :-( derfor håber jeg på at finde en meget lav vogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.