Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stjernestoev skriver: Den er flot Har du set www.garnstudio.dk? De har så mange gratis opskrifter.
Den er flot Har du set www.garnstudio.dk? De har så mange gratis opskrifter.
JA! Jeg elsker den side! Har allerede nogle ting jeg skal igang med fra DROPS. ELSKER deres mønstre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt!
Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt!
Hvor er den fin....
Mira0911 skriver: Hvor er den fin....
Tak
mrs X skriver: Hvor er du sej!!
Hvor er du sej!!
Jaaa. Næsten så sej som dig
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jaaa. Næsten så sej som dig
mrs X skriver: Oh I wish jeg kunne strikke! Men nej gad ellers godt!
Oh I wish jeg kunne strikke! Men nej gad ellers godt!
Har du prøvet? (ps. du er stadig sej )
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Har du prøvet? (ps. du er stadig sej )
mrs X skriver: Haha du er så sød! Og nej slet ikke... Har dog planer om måske at strikke et tæppe eller måske en vest som dig men skal lige finde ud af mønster osv Knus!
Haha du er så sød! Og nej slet ikke... Har dog planer om måske at strikke et tæppe eller måske en vest som dig men skal lige finde ud af mønster osv Knus!
Uh sejt at springe ud i det. Jeg kan da lære dig et par grundgreb. Så kan du helt sikkert finde ud af resten!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128