Se hvad jeg har lavet! (STRIK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak søde! Ja, det er faktisk en baby undertrøje til vinter månedene, men har også tænkt at det vil se dejligt ud med sådan en fin en, evt. i brun, over en langærmet top. 

Orv ja og en i brun har jeg selv været på jagt efter ... Måske vi sku lave en bytte handlen hvis du strikker en vest ril mig så Syr jeg noget til dig...hi hi

Går det ellers godt med mavsen ??.. jeg synes det begynder at blive lidt tungt og jeg er så småt begyndt at tælle uger til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

Orv ja og en i brun har jeg selv været på jagt efter ... Måske vi sku lave en bytte handlen hvis du strikker en vest ril mig så Syr jeg noget til dig...hi hi

Går det ellers godt med mavsen ??.. jeg synes det begynder at blive lidt tungt og jeg er så småt begyndt at tælle uger til termin

Jamen det kan vi godt finde ud af! Helt sikkert!  Skal lige lave nogle flere for at være helt inde i mønsteret og føle mig lidt mere sikker, og så skal jeg nok sige til.

Ih det går godt med maven. Har lige postet billede fra i dag under graviditet. 

Jeg synes ikke det er helt tungt endnu, men har da -nærmest- talt dage den sidste måned, hehe. 

Du er jo så også lidt længere henne! Kan forestille mig at det bliver tungt på et tidspunkt! 

Anmeld

22. juli 2011

Leonora

Jamen det kan vi godt finde ud af! Helt sikkert!  Skal lige lave nogle flere for at være helt inde i mønsteret og føle mig lidt mere sikker, og så skal jeg nok sige til.

Ih det går godt med maven. Har lige postet billede fra i dag under graviditet. 

Jeg synes ikke det er helt tungt endnu, men har da -nærmest- talt dage den sidste måned, hehe. 

Du er jo så også lidt længere henne! Kan forestille mig at det bliver tungt på et tidspunkt! 

Jeg synes ellers den ser top prof ud...du siger bare til når du vil bytte

Ja jeg er en smule længere end dig men det er jo også nr to og det gør det en smule mere tungt når man også skal tage sig af en 3 årig....der bestemt også har sine egne meninger

Jeg har taget 12-13 kg på og ved bestemt også godt hvorfor....jeg spiser ALT

Og hvor er det bare en super smuk mave du har fået....den kan du godt være stolt af

Jeg går på barsel om en uge og glæder mig max....så hvis du keder dig en dag så er jeg frisk på en gå tur rundt om søerne

Anmeld

22. juli 2011

babyMark

Hvor er den fin! Synes den er sød til både pige og dreng. Jeg har også selv gang i et strikkeprojekt med hjælp fra min mor og svigermor. Er ved St strikke en cardigan i str 6-9 mdr. Det var den mindste str i den opskrift. Min svigermor har så regnet sig frem til en str helt lille, så vi også har en der kan bruges fra starten. Super fedt. Kan lige smide et billede ind når jeg er færdig. Jeg kunne også godt tænke mig at bytte opskrift. Men altså lige en gang til, du strikker altså super pænt!

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt! 

Hvor er den fin søde Jeg håber, at guldet har det fantastisk i maven

Anmeld

22. juli 2011

Leonora skriver:

Jeg synes ellers den ser top prof ud...du siger bare til når du vil bytte

Ja jeg er en smule længere end dig men det er jo også nr to og det gør det en smule mere tungt når man også skal tage sig af en 3 årig....der bestemt også har sine egne meninger

Jeg har taget 12-13 kg på og ved bestemt også godt hvorfor....jeg spiser ALT

Og hvor er det bare en super smuk mave du har fået....den kan du godt være stolt af

Jeg går på barsel om en uge og glæder mig max....så hvis du keder dig en dag så er jeg frisk på en gå tur rundt om søerne

Tak for dine søde kommentarer. Vi finder ud af noget 

Åh kan lige forestille mig det må være lidt tungt, når du også skal holde styr på spirrevippen.  

Jeg har vist været heldig kun at være max afhængig af frugt. Har ikke taget særlig meget på endnu. Håber jeg holder en fin vægt hele vejen, da jeg også tog på under behandling. Har dog ikke været overvægtig på noget tidspunkt. Heldigvis! 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er den fin søde Jeg håber, at guldet har det fantastisk i maven

Tusind tak dejlige du. Guldet har det vist glimrende! Jeg glæder mig til at vise lidt mere strik frem, og måske strikke noget til din guldklump inden alt for længe. Skal vi ikke aftale det? 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Tusind tak dejlige du. Guldet har det vist glimrende! Jeg glæder mig til at vise lidt mere strik frem, og måske strikke noget til din guldklump inden alt for længe. Skal vi ikke aftale det? 

Det lyder som en fantastisk aftale Du er så sød

Anmeld

22. juli 2011

Mor til Mike

Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt! 

Hvor er du sej!!  Godt gået 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder som en fantastisk aftale Du er så sød

Det er en aftale så. Søde du, du fortjener alt det bedste! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.