Se hvad jeg har lavet! (STRIK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Marisen81

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt! 

Hvor er den bare lækker!

Ligger du inde med en opskrift du kan/vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Lone Jakobsen

Min tålmodighed kommer også på prøve ind imellem. Jeg strikker KUN når jeg har lyst. Og kun små ting, ellers får jeg et flip. De store og meget svære ting må vente. Så rutineret er jeg nemlig ikke, men øvelse gør selvf. mester. Men det fede er, at kan man strikke ret og vrang, og kan få lidt hjælp til opskrifterne, så er det faktisk ok. 

Har en ide om at lave en i lysgul og en i mørkebrun også. Og så ellers et par råhvide til med farvede knapper. 

Og så skal jeg så faktisk i gang med et lidt større projekt, men som kan tages i etaper.  Så må vi se om tålmodigheden holder, hehe. 

ville virkelig ønske jeg var så kreativ

min mor har lige strikket den smukkeste trøje til Rasmus. jeg købte garnet og så lavede hun den på bestilling det dejlige er så at hun selv har købt mere garn i anden farve, og faktisk er ved at strikke endnu en

jeg broderede engang, men efter jeg fik barn nr. 3, synes jeg det blev for svært at finde roen til det, så nu leger jeg med hama perler i stedet

Anmeld

22. juli 2011

Frk. Himmelblå

Med lidt hjælp fra Svigermor. Men nu kan jeg helt selv når jeg skal lave den næste. Har selv lavet det meste på denne. Er SÅ stolt! 

Ha! Jeg har købt og betalt for en PRÆCIS magen til i en butik på Vesterbro for 2 år siden. 300 kr til info 

SÅ: Sejt strikket der!

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

syntes designet er femi anlagt..Venter du en datter??

Det er flot strikket  Jeg er rigtig go til strik-færdig strikket strik ..! hehe Mikkel er jo dec barn,og den slags strik er nice.. Bare det ikk er noget der klør eller barnet har allergi osv. Men den tid den sorg! Hvor er du dygtig

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Hvor er den bare fin

Anmeld

22. juli 2011

Leonora

Ihhhhh hvor er du bare mega dygtig...... Og det er bare SÅ fint til baby med sådan en lille vest ud over en lækker body

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ihhhhh hvor er du bare mega dygtig...... Og det er bare SÅ fint til baby med sådan en lille vest ud over en lækker body

Tusind tak søde! Ja, det er faktisk en baby undertrøje til vinter månedene, men har også tænkt at det vil se dejligt ud med sådan en fin en, evt. i brun, over en langærmet top. 

Anmeld

22. juli 2011

WishForaMiracle skriver:

Hvor er den bare fin

Tak 

Anmeld

22. juli 2011

Shibby skriver:

syntes designet er femi anlagt..Venter du en datter??

Det er flot strikket  Jeg er rigtig go til strik-færdig strikket strik ..! hehe Mikkel er jo dec barn,og den slags strik er nice.. Bare det ikk er noget der klør eller barnet har allergi osv. Men den tid den sorg! Hvor er du dygtig

Tusind tak! 

Jeg ved endnu ikke hvad jeg venter! Købte opskriften til min svigermor da jeg blev gravid. Overraskede hende med, at jeg skulle have hjælp til en strikkeopskrift!

Valgte blot den model som var mest unisex af dem jeg kunne lide. På opskriftens billede er det en dreng der har den på. Tror farver og knapper kan gøre en del. 

Jeg satser på at lave en i brun næste gang! Garnet er noget specielt noget som ikke kradser, så det er bare super lækkert! 

Anmeld

22. juli 2011

Frk. Himmelblå skriver:

Ha! Jeg har købt og betalt for en PRÆCIS magen til i en butik på Vesterbro for 2 år siden. 300 kr til info 

SÅ: Sejt strikket der!

Hehe hvor sjovt. Jeg bor på Vesterbro, og butikken hvor mønsteret er købt ligger lige i starten af Frb. Jeg vil tror jeg alt i alt har brugt for 70 kr på den. Set bort fra det første køb som er lidt smådyrt da man ikke ved om man får brugt alt garnet, og jeg også skulle købe mønster og knapper.

Jeg købte to ruller garn og har næsten en hel rulle tilbage, så næste indkøb bliver en rulle garn og knapper. Så ca 70-80 kr pr. gang jeg laver i denne størrelse. Vil tro den i str. 2 år så koster ca. 150 kr at lave, og det er da stadig ret billigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.