Se hvad jeg har lavet! (STRIK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Misselbek skriver:

Hvor er du sej!!  Godt gået 

TAK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Malonde1985

Hvor Er den sød :-) og hvor er du GO! ;-)

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er en aftale så. Søde du, du fortjener alt det bedste! 

I lige måde Jeg er så glad for, at lykken endelig har fundet vejen til dig

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985 skriver:

I lige måde Jeg er så glad for, at lykken endelig har fundet vejen til dig

Årh  Jeg kan slet ikke vente til du står med en positiv test. Det bliver en kæmpe stor dag... 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Årh  Jeg kan slet ikke vente til du står med en positiv test. Det bliver en kæmpe stor dag... 

Det bliver den største dag i mit liv!!  Det er bare så svært med alt den her ventetid - tror jeg er ved at blive sindsyg

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985 skriver:

Det bliver den største dag i mit liv!!  Det er bare så svært med alt den her ventetid - tror jeg er ved at blive sindsyg

Synes satme også i har ventet mere end længe nok. Kan slet ikke forstå hvorfor pokker det skal tage så lang tid. Det giver bare ingen mening. Og det at der ingen garantier er, gør det også bare 1000 gange sejere at komme igennem. ARGH  Det er SÅ LATTERLIGT! 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Synes satme også i har ventet mere end længe nok. Kan slet ikke forstå hvorfor pokker det skal tage så lang tid. Det giver bare ingen mening. Og det at der ingen garantier er, gør det også bare 1000 gange sejere at komme igennem. ARGH  Det er SÅ LATTERLIGT! 

Hvis jeg blev garanteret en lille guldklump gjorde jeg gerne dette 100000 gange.. Men en garanti er der jo desværre ingen, der kan give mig

Jeg trøster mig med succeshistorierne (bl.a. din) og håber så inderligt, at det en dag bliver min tur..

Så må vi bare håbe, at jeg ikke har mistet forstanden inden da..

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985 skriver:

Hvis jeg blev garanteret en lille guldklump gjorde jeg gerne dette 100000 gange.. Men en garanti er der jo desværre ingen, der kan give mig

Jeg trøster mig med succeshistorierne (bl.a. din) og håber så inderligt, at det en dag bliver min tur..

Så må vi bare håbe, at jeg ikke har mistet forstanden inden da..

Jeg er 100% sikker på at I nok skal blive forældre. Så hvis du mister troen ind imellem, så tror jeg for dig. 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Jeg er 100% sikker på at I nok skal blive forældre. Så hvis du mister troen ind imellem, så tror jeg for dig. 

Tak søde

Anmeld

22. juli 2011

Stjernestoev

Den er flot
Har du set www.garnstudio.dk?
De har så mange gratis opskrifter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.