Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: Åh..med friske jordbær..hvor er du træls! Sidder og voldsavler altså! Godt peter skal handle i dag! En bøtte chokolade sovs og jordbær,det må være den hurtige løsning..haha..Its just that time at the month
Åh..med friske jordbær..hvor er du træls! Sidder og voldsavler altså! Godt peter skal handle i dag! En bøtte chokolade sovs og jordbær,det må være den hurtige løsning..haha..Its just that time at the month
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Jeg har prøvet, men den er der ikke Men nu står de i hvert fald på køl, så må vi se hvordan de bliver når de er bagt
Jeg har prøvet, men den er der ikke Men nu står de i hvert fald på køl, så må vi se hvordan de bliver når de er bagt
Glæder mig til update
Jeg er spændt på resultatet..Har tænkt på blødene chokokager hele dagen! Selv i total flydene tilstand er de sikkert lækre. Ned i en skål med dem og prop et sugerør i., Det skal gæsterne nok kunne lide
Shibby-savler stadig
Så er der en update
https://www.baby.dk/debat/123440pi1/madopskrifter/update-paa-bloedende-chokoladehjerter.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128