Blødende chokoladehjerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

BellaCiinea

Mi skriver:

Det vil jeg helt sikkert tage ind i min planlægning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

StineL

Mi skriver:

Jeg skal spise sushi i morgen med nogle tøser, og skal lave desserten. Jeg vil prøve at lave blødende chokoladehjerter, efter opskrift fra "Det søde liv" på dr

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_3/20100824090645.htm

Er der nogle der har prøvet det og har nogle fif? Har lidt på fornemmelsen at det nemt kan gå galt.

Jeg har lavet dem en del gange efterhånden og de er super lækre...

Jeg kan anbefale, at måle ingredienserne af på forhånd for til sidst syntes jeg det hele skal gå lidt stærkt. Jeg smører formene men jeg beklæder også både bunden er siderne med bagepapir for at være helt sikker på at de ikke hænger fast. Du kan sagtens lave dem i forvejen men du behøver ikke fryse dem. Jeg plejer lige at tjekke med en strikkepind inden jeg tager dem ud af ovnen for at tjekke at de ikke er alt for flydende.

Jeg kan helt sikkert anbefale en god vanilleis og friske bær til. Jeg syntes den kan blive for meget uden is

God bagelyst

Anmeld

21. juli 2011

Mi

StineL skriver:

Jeg kan anbefale, at måle ingredienserne af på forhånd for til sidst syntes jeg det hele skal gå lidt stærkt. Jeg smører formene men jeg beklæder også både bunden er siderne med bagepapir for at være helt sikker på at de ikke hænger fast. Du kan sagtens lave dem i forvejen men du behøver ikke fryse dem. Jeg plejer lige at tjekke med en strikkepind inden jeg tager dem ud af ovnen for at tjekke at de ikke er alt for flydende.

Jeg kan helt sikkert anbefale en god vanilleis og friske bær til. Jeg syntes den kan blive for meget uden is

God bagelyst

Tak, vil prøve som du siger, at måle det af først. Ville egentlig gerne ud og plukke brombær til det i morgen, men tror ikke de er modne endnu.

Anmeld

22. juli 2011

BellaCiinea

Giv endelig en update på hvordan det er gået 

Anmeld

22. juli 2011

Mi

IsabellaCiinea skriver:

Det vil jeg gøre

Anmeld

22. juli 2011

Mi

IsabellaCiinea skriver:

HJÆLP  Nu har jeg lavet dejen. Men den er ikke tynd, nærmest lidt tyk i det, sådan hvis man laver noget tyk creme til en kage. Gør det noget? Syntes også den er en lille smule grynet  De frosne æggeblommer var blevet lidt stive, men jeg tænkte at de nok ville smelte i den varmet chokolademasse. ØV ØV ØV hvis det ikke lykkedes  

Anmeld

22. juli 2011

Mi

StineL skriver:

God bagelyst

HJÆLP Nu har jeg lavet dejen. Men den er ikke tynd, nærmest lidt tyk i det, sådan hvis man laver noget tyk creme til en kage. Gør det noget? Syntes også den er en lille smule grynet De frosne æggeblommer var blevet lidt stive, men jeg tænkte at de nok ville smelte i den varmet chokolademasse. ØV ØV ØV hvis det ikke lykkedes

Anmeld

22. juli 2011

SaNiNa

Kender den ikke, men du må da lige sige hvordan den er for den er da lige til at sætte mine gravidtænder i.

Anmeld

22. juli 2011

BellaCiinea

Mi skriver:

HJÆLP  Nu har jeg lavet dejen. Men den er ikke tynd, nærmest lidt tyk i det, sådan hvis man laver noget tyk creme til en kage. Gør det noget? Syntes også den er en lille smule grynet  De frosne æggeblommer var blevet lidt stive, men jeg tænkte at de nok ville smelte i den varmet chokolademasse. ØV ØV ØV hvis det ikke lykkedes  

Dejen skal være tyk =)

Så klø du bare på =)

Mht. at den er grynet, der tror jeg ikk at det gør så meget. Har ikke selv været ude for det.

Måske prøv at bage en nu? Som en lille test.

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

Har mega lyst til at smage det der! ØV! Sidder og savler ved tanken om flkydene chokolade og kage på en og samme tid.. Er gået i homer simpson mode... 

held og lykke med bagningen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.