Blødende chokoladehjerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

BellaCiinea

Shibby skriver:

Har mega lyst til at smage det der! ØV! Sidder og savler ved tanken om flkydene chokolade og kage på en og samme tid.. Er gået i homer simpson mode... 

held og lykke med bagningen! 

Kan sige dig at det er GUF!

Fik det da jeg gik på kokkeskole, og lavede det så også sidste år til min svigermors strikkedag

De var helt tossede med dem. Og så fik de friske jordbær til =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Shibby

IsabellaCiinea skriver:

Kan sige dig at det er GUF!

Fik det da jeg gik på kokkeskole, og lavede det så også sidste år til min svigermors strikkedag

De var helt tossede med dem. Og så fik de friske jordbær til =)

Åh..med friske jordbær..hvor er du træls! Sidder og voldsavler altså! Godt peter skal handle i dag! En bøtte chokolade sovs og jordbær,det må være den hurtige løsning..haha..Its just that time at the month 

Anmeld

22. juli 2011

BellaCiinea

Shibby skriver:

Åh..med friske jordbær..hvor er du træls! Sidder og voldsavler altså! Godt peter skal handle i dag! En bøtte chokolade sovs og jordbær,det må være den hurtige løsning..haha..Its just that time at the month 

Haha jah han må hellere tage lidt med hjem til dig =D

Anmeld

22. juli 2011

kimfrit

Mi skriver:

Jeg skal spise sushi i morgen med nogle tøser, og skal lave desserten. Jeg vil prøve at lave blødende chokoladehjerter, efter opskrift fra "Det søde liv" på dr

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_3/20100824090645.htm

Er der nogle der har prøvet det og har nogle fif? Har lidt på fornemmelsen at det nemt kan gå galt.

Ja jeg har prøvet at lave dem, jeg lavet dejen om morgen og satte dem på køl, og ind i forvarmet ovn, i de min opskriften sagde og de var skønne

Og de er altså også nemme at lave

Anmeld

22. juli 2011

Mi

IsabellaCiinea skriver:

Dejen skal være tyk =)

Så klø du bare på =)

Mht. at den er grynet, der tror jeg ikk at det gør så meget. Har ikke selv været ude for det.

Måske prøv at bage en nu? Som en lille test.

Jeg har kun lavet de tre vi skal bruge i aften, men har heldigvis også købt is og melon, så må vi falde tilbage til det, hvis de ikke lykkedes

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Sanne og Nicklas skriver:

Kender den ikke, men du må da lige sige hvordan den er for den er da lige til at sætte mine gravidtænder i.

Jeg kommer med en update imorgen

Anmeld

22. juli 2011

Mi

Shibby skriver:

Har mega lyst til at smage det der! ØV! Sidder og savler ved tanken om flkydene chokolade og kage på en og samme tid.. Er gået i homer simpson mode... 

held og lykke med bagningen! 

Uhhh jeg er også spændt, kommer med en update imorgen

Anmeld

22. juli 2011

Mi

kimfrit skriver:

Ja jeg har prøvet at lave dem, jeg lavet dejen om morgen og satte dem på køl, og ind i forvarmet ovn, i de min opskriften sagde og de var skønne

Og de er altså også nemme at lave

Nu prøver jeg i hvert fald at bage dem i aften og bliver de mislykkedes, så må vi falde tilbage på is og melon

Anmeld

22. juli 2011

stella

Mi skriver:

Jeg skal spise sushi i morgen med nogle tøser, og skal lave desserten. Jeg vil prøve at lave blødende chokoladehjerter, efter opskrift fra "Det søde liv" på dr

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_3/20100824090645.htm

Er der nogle der har prøvet det og har nogle fif? Har lidt på fornemmelsen at det nemt kan gå galt.

kan du finde en vidoe hvor hun laver dem

Anmeld

22. juli 2011

Mi

stella skriver:

kan du finde en vidoe hvor hun laver dem

Jeg har prøvet, men den er der ikke  Men nu står de i hvert fald på køl, så må vi se hvordan de bliver når de er bagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.