Lortedag, må vente endnu 1 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved hvordan det er. Og det er dét der skærer mig i hjertet. 

Tak for din medfølelse  Men så er det, at jeg tænker på dig og mange andre herinde, som det er lykkes for, og så kommer håbet tilbage  Det er bare så dejligt at høre om alle de gode historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Putomanen

fnuggi skriver:

kæmpe  til dig/jer

kan godt følge dig i lang vente tid og aflysning det er simpelhend så svær at kaper men håber du/i stå igennem og at de lykkes for jer næste månede

Mange tak  

Det kan godt føles som 2 skridt frem og 1 tilbage, og nogle gange også det modsatte... Men vi skal nok komme frem til målet, og forhåbentlig snart

Anmeld

22. juli 2011

baby84

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

åh jeg kender bare så godt det frustration du oplever..man kan føler simpelthen man har brug den aller aller sidste dråbe af tålmodighed og så sker det fandme igen at man må vente selvom man tænker "DET KAN JEG SGU DA IKKE! Men det er man nødt til..Fuck denne verden er hård, men det vigtigste er at vi bliver gravide på et tidspunkt. Det skal nok komme til dig selvom det følelses uudhodleligt nogle gange.

Kæmpe kram

Anmeld

22. juli 2011

Putomanen

baby84 skriver:

åh jeg kender bare så godt det frustration du oplever..man kan føler simpelthen man har brug den aller aller sidste dråbe af tålmodighed og så sker det fandme igen at man må vente selvom man tænker "DET KAN JEG SGU DA IKKE! Men det er man nødt til..Fuck denne verden er hård, men det vigtigste er at vi bliver gravide på et tidspunkt. Det skal nok komme til dig selvom det følelses uudhodleligt nogle gange.

Kæmpe kram

Jeg har aldrig været så tålmodig i mit liv, som jeg er i øjeblikket...  

Men jeg tror du har ret i, at vi skal holde os målet for øje... For vi skal nok blive gravide en dag!!! Vi må bare kæmpe videre, selvom det kan være svært nogle gange. For reelt set er der jo ikke andre valg, som vi kan stille os tilfredse med...

Jeg fik også løbet mig en tur i går i regnvejret, og kom af med lidt aggressioner. Der er ikke noget mere rensende end regnvejr

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Tak for din medfølelse  Men så er det, at jeg tænker på dig og mange andre herinde, som det er lykkes for, og så kommer håbet tilbage  Det er bare så dejligt at høre om alle de gode historier

Det skal nok lykkes!! Ventetiden er bare en dræber. Men vigtigst er det, at det nok skal lykkes! 

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det må være hårdt at miste så mange gange! Men jeg  alt hvad jeg har for, at den er her denne gang!  Jge kan mærke, at jeg skal lægge fokus på noget helt andet, så det bliver nok ikke til et børneværelse herfra

Jeg kan godt mærke, at min kæreste og jeg reagerer meget forskelligt på det hele, og det er mig der tager det hårdest. Heldigvis har vi haft mulighed for at være sammen bare os to, enten på forlænget weekend eller på ferie, og det har været ret vigtigt for os.

Det er godt at i koncentrerer jer om hinanden  

ja som du selv skriver så reagerer man forskelligt. det er bare svært for nogle kvinder at forstå.

Anmeld

22. juli 2011

Putomanen

Det er godt at i koncentrerer jer om hinanden  

ja som du selv skriver så reagerer man forskelligt. det er bare svært for nogle kvinder at forstå.

Jeg har nu også lidt svært ved at forstå, hvorfor han reagerer (eller ikke reagerer) som han gør. Men jeg ved, at han indeni kæmper med nogle følelser, og nok også føler sig mislykket. Hvordan vi så håndterer de følelser, er i sidste ende lige meget.

Anmeld

22. juli 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det skal nok lykkes!! Ventetiden er bare en dræber. Men vigtigst er det, at det nok skal lykkes! 

Jeps, det skal nok lykkes  

Måske jeg skulle sætte en masse post-its op rundt i lejligheden med det citat...

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Jeps, det skal nok lykkes  

Måske jeg skulle sætte en masse post-its op rundt i lejligheden med det citat...

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Jeg har nu også lidt svært ved at forstå, hvorfor han reagerer (eller ikke reagerer) som han gør. Men jeg ved, at han indeni kæmper med nogle følelser, og nok også føler sig mislykket. Hvordan vi så håndterer de følelser, er i sidste ende lige meget.

nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.