Lortedag, må vente endnu 1 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

Åhh, hvor er det bare unfair!! Den her behandlingsverden er bare så skide hård!! Jeg håber, at ventetiden kommer til at gå rigtig hurtigt

Mange  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Øv sødeste  og kæmpe .. Det er bare en lorte ventetid i denne BIB verden!!! Føler med jer!!!!

Anmeld

23. juli 2011

Line11

Putomanen skriver:

AAAAiiiiiijjjj hvor irriterende, det er bare det værste, når man rigtig gerne vil i gang! 

Jeg føler virkelig med dig søde, jeg håber du er kommet lidt ovenpå igen. En måned er selvfølgelig ikke længe i det store billede, især ikke når (og ikke hvis) det lykkes første gang  Men det hjælper ligesom bare ikke at tænke sådan, når man gerne vil være gravid i dag!

Efter udredning har taget 8 mdr. må man godt være utålmodig! Vi har "kun" ventet siden februar, og jeg er utålmodig!

Jeg skal tilmelde mig første gang om ca. 12 dage, og jeg bliver også bare så ked af det, hvis ikke vi kommer med...

Kæmpe  til dig!! 

Anmeld

23. juli 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, hvor er det bare unfair!! Den her behandlingsverden er bare så skide hård!! Jeg håber, at ventetiden kommer til at gå rigtig hurtigt

Mange  herfra

Mange tak

Nej, det er en meget hård og uretfærdig verden, vi er endt i... Vi må håbe, at vi snart kan forlade den til den mere glade og lykkelige verden

Anmeld

23. juli 2011

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Øv sødeste  og kæmpe .. Det er bare en lorte ventetid i denne BIB verden!!! Føler med jer!!!!

Ja, den gjorde sku ondt, og min tålmodighed er ved at rinde ud.

Men så er det dejligt, at jeg har alle jer skønne tøser at skrive med herinde, det hjælper virkelig!

Anmeld

23. juli 2011

Putomanen

AAAAiiiiiijjjj hvor irriterende, det er bare det værste, når man rigtig gerne vil i gang! 

Jeg føler virkelig med dig søde, jeg håber du er kommet lidt ovenpå igen. En måned er selvfølgelig ikke længe i det store billede, især ikke når (og ikke hvis) det lykkes første gang  Men det hjælper ligesom bare ikke at tænke sådan, når man gerne vil være gravid i dag!

Efter udredning har taget 8 mdr. må man godt være utålmodig! Vi har "kun" ventet siden februar, og jeg er utålmodig!

Jeg skal tilmelde mig første gang om ca. 12 dage, og jeg bliver også bare så ked af det, hvis ikke vi kommer med...

Kæmpe  til dig!! 

Ja, lige præcist dette, har man ikke særlig meget tålmodighed med, og det er det, som kræver allermest af det...

Jeg har det bestemt meget bedre i dag  Vi har hygget lidt med familien og fået tankerne over på nogle andre ting. Det hjælper rigtig meget

Det er da forfærdeligt, at man skal sige "kun", når der næsten er gået et halvt år... Tidshorisonterne i dette projekt er jo helt vilde...

Det bliver spændende, når I skal i gang! Og der er jo ikke længe til  Jeg vil i hvertfald  (og måske også lidt tæer) for, at i kommer igang. Og for at I har held i sprøjten med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.