Putomanen skriver:
Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....
De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!! 
Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist... 
Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.
Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!
AAAAiiiiiijjjj hvor irriterende, det er bare det værste, når man rigtig gerne vil i gang!
Jeg føler virkelig med dig søde, jeg håber du er kommet lidt ovenpå igen. En måned er selvfølgelig ikke længe i det store billede, især ikke når (og ikke hvis) det lykkes første gang
Men det hjælper ligesom bare ikke at tænke sådan, når man gerne vil være gravid i dag!
Efter udredning har taget 8 mdr. må man godt være utålmodig! Vi har "kun" ventet siden februar, og jeg er utålmodig!
Jeg skal tilmelde mig første gang om ca. 12 dage, og jeg bliver også bare så ked af det, hvis ikke vi kommer med...
Kæmpe
til dig!! 
Anmeld