Lortedag, må vente endnu 1 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Putomanen

modesty skriver:

Åh, ventetiden er bare så anstrengende. Vi blev også udredt i oktober og kom først til i april. Selvom det var lidt kortere end jer, så kan jeg virkelig godt sætte mig ind i frustrationen. Prøv at trøste dig med at I helt sikkert kommer til næste gang.

Og så har jeg desuden kun gode ting at sige om Rigets fertilitetsklinik. Vi var SÅ glade for den behandling vi fik deroppe.

Ja, det er virkelig frustrerende hele tiden at vente

Jeg håber inderligt, at vi kommer til næste gang, men de har desværre først garanti for at de ikke afviser, når man allerede er blevt afvist 2 gange...

Jeg håber, at ventetiden er værd  Det lyder i hvertfald sådan på en del herinde fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mulle73

Ventetiden er helt sikkert dèt værd, men for satan, hvor er det hårdt mens det står på!

Krydser alt jeg har for, at I er med næste gang!

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Mulle73 skriver:

Ventetiden er helt sikkert dèt værd, men for satan, hvor er det hårdt mens det står på!

Krydser alt jeg har for, at I er med næste gang!

Tusind tak for det, det varmer bare så meget!

Og så håber jeg, at de krydsede fingre hjælper

Anmeld

21. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

STORT

Og hvor er det dog uretfærdigt... ved slet ikke hvad jeg skal sige. selv kan jeg ikke fordrage den ventetid... ved hvor svært det kan være, gid den næste måned må flyve afsted.

endnu et STORT Held og lykke!

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

WishForaMiracle skriver:

STORT

Og hvor er det dog uretfærdigt... ved slet ikke hvad jeg skal sige. selv kan jeg ikke fordrage den ventetid... ved hvor svært det kan være, gid den næste måned må flyve afsted.

endnu et STORT Held og lykke!

Mange tak for det

Ja, den er helt forfærdelig, den ventetid. Så bliver en måned pludselig meeeeeget lang... Jeg håber, at jeg kan fokusere på noget andet, så vil den gå meget hurtigere.

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Ej, det er bare ikke rigtigt

Hvor er det bare URETFÆRDIGT! Især når I også blev snydt i sidste måned... Ej, hvor jeg føler med jer søde

Krydser og hepper ALT hvad jeg kan for at det lykkes næste gang

Anmeld

21. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

Det er jeg rigtig ked af at høre smukke. Det er bare dybt uretfærdigt! 

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Ej, det er bare ikke rigtigt

Hvor er det bare URETFÆRDIGT! Især når I også blev snydt i sidste måned... Ej, hvor jeg føler med jer søde

Krydser og hepper ALT hvad jeg kan for at det lykkes næste gang

Ja, jeg synes også at det er dybt uretfærdigt. Jeg render rundt og har kæmpe medlidenhed med mig selv  Nogle gange kan det næste føles som om, at der er nogen, som prøver at spænde ben for os...

Jeg håber, at dine  og hep hjælper i næste måned! De varmer i hvertfald rigtig meget 

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre smukke. Det er bare dybt uretfærdigt! 

Dybt uretfærdigt...  Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvorfor vi dog har fortjent at få så mange forhindringer.. Jeg ved godt, at det ikke er sådan det hænger sammen, men nogle gange føles det sådan... Øv.

Anmeld

21. juli 2011

metski83

Du får lige et her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.