Lortedag, må vente endnu 1 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
55 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2011

Putomanen

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

papmoar

Føj hvor må det være svært for dig/jer!

sender dig lige en kæmpe

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Hvor er det også bare s**** uretfærdigt.
Den behandlingsverden kan bare føles som én lang ventetid.

Men de har forhåbentlig en politik om, at man ikke blive afvist 2 gange i træk? Det havde de i hvert fald på Brædstrup, så der skulle man da være meget uheldig hvis man skulle vente flere måneder.

Held og lykke næste gang

Anmeld

21. juli 2011

Jemion

Putomanen skriver:

Så kom dagen, hvor min mens dukkede op (må indrømme jeg har mistet håbet om at kunne naturligt) og jeg skulle ringe ind til Riget og melde os til behandling. Jeg ringer derind i morges, og en sød sygeplejerske ringer tilbage til mig om formiddagen.....

De er nødt til at afvise os, fordi der er for mange der har tilmeldt sig behandling... Arghhhh!!!

Jeg var simpelthen ved at skrige og stortude. Jeg kan ikke holde ud at vente længere. Sidste måned blev vi ikke tilmeldt, da min mens kom 1 dag før de åbnede op efter sommerferien, og nu bliver vi afvist...

Jeg synes bare det hele er så skide uretfærdigt lige nu. Hvorfor skal der hele tiden ske et eller andet som gør, at vi lige må vente lidt længere med at komme i gang....! Vi startede udredning i november måned, og 8 måneder efter sidder vi stadig og venter på at komme i gang.

Jeg havde lige behov for at komme ud med det, tak fordi i læste med!

Årh søde ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at du ville få det bedre

Håber så inderligt at det snart er jeres tur, for det har i sørme fortjent

Mange varme tanker og knus herfra

Anmeld

21. juli 2011

Kruse90

Livet er så uretfærdig i den behandlingsverden.

Kæmpe kram til dig søøde

Anmeld

21. juli 2011

modesty

Åh, ventetiden er bare så anstrengende. Vi blev også udredt i oktober og kom først til i april. Selvom det var lidt kortere end jer, så kan jeg virkelig godt sætte mig ind i frustrationen. Prøv at trøste dig med at I helt sikkert kommer til næste gang.

Og så har jeg desuden kun gode ting at sige om Rigets fertilitetsklinik. Vi var SÅ glade for den behandling vi fik deroppe.

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

papmoar skriver:

Føj hvor må det være svært for dig/jer!

sender dig lige en kæmpe

Mange tak for det  Nogle dage skal bare overståes...

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Nessie skriver:

Hvor er det også bare s**** uretfærdigt.
Den behandlingsverden kan bare føles som én lang ventetid.

Men de har forhåbentlig en politik om, at man ikke blive afvist 2 gange i træk? Det havde de i hvert fald på Brædstrup, så der skulle man da være meget uheldig hvis man skulle vente flere måneder.

Held og lykke næste gang

Ja, det er helt vildt så meget man kommer til at vente  Det er virkelig ulideligt...

De har desværre en politik om, at man ikke kan blive afvist 3 gange, og ikke 2, så vi kan faktisk risikere det samme næste måned. Jeg håber godt nok, at vores held vender inden da, og dit held og lykke virker!

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Jemion skriver:

Årh søde ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at du ville få det bedre

Håber så inderligt at det snart er jeres tur, for det har i sørme fortjent

Mange varme tanker og knus herfra

Tusind tak for det....! Dine søde ord varmer meget! Det er rart at vide, er der er nogen, som hepper med, så at sige

Anmeld

21. juli 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

Livet er så uretfærdig i den behandlingsverden.

Kæmpe kram til dig søøde

Ja, jeg kan slet ikke forstå det lige nu, hvorfor man skal have kylet så meget lort i hovedet... Det bliver efterhånden sværere og sværere at rejse sig for hver gang...  Tak for krammeren, det varmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.