Update: Wilma 9 mdr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

lhn89

Hun er virkelig så skøn! Har det sødeste smil og de fineste øjne  Og hvor er det dejligt at se hun er så en lækker lille tyksak 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

misslea

Baagøe skriver:

Ja, det er vanvittigt. Håber også for jer, I snart har PLADSEN!

Anmeld

22. juli 2011

misslea

lhn89 skriver:

Hun er virkelig så skøn! Har det sødeste smil og de fineste øjne  Og hvor er det dejligt at se hun er så en lækker lille tyksak 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

mange tak... hihi!!! Ja... hun var ellers ikke den største, da hun blev født, men skal da love for, at hun har taget revanche... heheh

Anmeld

22. juli 2011

misslea

Maise skriver:

ja jeg gør det også MANGE gange om dagen, sååååååå skønt

Anmeld

22. juli 2011

lhn89

misslea skriver:

mange tak... hihi!!! Ja... hun var ellers ikke den største, da hun blev født, men skal da love for, at hun har taget revanche... heheh

Hehe. Det samme her! Min datter har virkelig også taget på, hun er klart den tykkeste baby i mødregruppen  - Men hellere det end hun er for tynd!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

22. juli 2011

Chellen

misslea skriver:

Som altid er du bare såååå sød med dine kommentare..

Man kan jo ikke andet end at smile bredt over den skønne Wilma's færden og trvisel .
Håber min lille spire bliver et ligeså harmonisk og glad barn, der trives stort .

Anmeld

22. juli 2011

grønbæk

I´m in LÅÅÅÅVE hun er bedårende!!! Åh hvor jeg glæder mig til min lille Ronja bliver så stor og kan så meget! Synes 6mdr alderen er lidt underligt, hun er stadig en lille baby, men alligevel ikke helt

Anmeld

22. juli 2011

misslea

grønbæk skriver:

I´m in LÅÅÅÅVE hun er bedårende!!! Åh hvor jeg glæder mig til min lille Ronja bliver så stor og kan så meget! Synes 6mdr alderen er lidt underligt, hun er stadig en lille baby, men alligevel ikke helt

Hihi... jaaaah det er en skøn alder....!!!! Du kan virkelig glæde dig!! Synes Wilma er blevet så sjov...

Men det blir pludselig også mere krævende, og man skal godt nok være opmærksom hele tiden!! Hver sin alder har gudskelov sin charme

Anmeld

22. juli 2011

misslea

Chellen skriver:

Man kan jo ikke andet end at smile bredt over den skønne Wilma's færden og trvisel .
Håber min lille spire bliver et ligeså harmonisk og glad barn, der trives stort .

uuuhhh.... det er jeg slet ikke i tvivl om, at din kommende lille guldklump også bliver

Anmeld

22. juli 2011

misslea

lhn89 skriver:

Hehe. Det samme her! Min datter har virkelig også taget på, hun er klart den tykkeste baby i mødregruppen  - Men hellere det end hun er for tynd!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.