Update: Wilma 9 mdr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.616 visninger
52 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

misslea

Kære alle jer baby.dk'ere...

Nu er der efterhånden RIGTIG mange af jer, som har såurgt efter en lille update fra os, så HERE GOES

Først vil jeg lige sige, at vi har det alle tre HELT fantastisk....!! Wilma stortrives, og det gør hendes forældre bestemt også!!

Det sidste stykke tid, har vi "sagt farvel" til vores lille baby, og i stedet har vi fået den sejeste store pige, som både spiser selv, kravler og faktisk også tror, at hun kan gå, løbe og FLYVE... hahah!!!

Hun er nu 75 cm lang og vejer 11 kg!!!

Spiser godt og sover godt... faktisk som hun altid har gjort!

Sover fra ca. 20-6.30

Der er nu 2 måneder til jeg skal tilbage på arbejde.... GISP manner... det synes jeg er LIGE OM SNART  Jeg har meget blandede følelser omkring det, for jeg savner mit arbejde utrolig meget, men samtidig virker det helt vildt, at jeg skal være væk fra Wilma 37 timer HVER uge.... SHIIIIT!!!! Når men... sådan er det jo, og det kommer helt sikkert til at blive smadder fint alt sammen...!!!

Lige nu er der dog lange udsigter til en VG plads. Vi valgte at skifte den ene af vores ønsker ud igår faktisk, da min mavefornemmelse slet ikke var så god længere omkring den ene af de institutioner, som vi har ønsket! Jeg har siden vi skrev Wilma op dernede hørt ret mange utilfredse forældre fortælle om den, og da det bedste kun er godt nok til vores lille prut, så tog jeg en hurtig beslutning!!! Wilma ligger nu nr. 23 det ene sted og 18 det andet sted.

Vi løser problemet på den måde, at Martin (Wilmas far) udelukkende arbejder om aftenen, når jeg skal tilbage på arbejdet. På den måde kan vi overlappe hinanden, og vi behøver derfor ikke at tage imod garantiordningen. Det bliver selvfølgelig super hårdt.... men er ikke i tvivl om, at vi nok skal klare den

Wilma lærte forresten at kravle... sådan rigtigt dagen før hun blev 9 måneder....!! STOR jubel herhjemme.... hihihi!!!

Hun er bare herlig... "snakker" hele tiden, griner og fjoller.. som et rigtigt barn... og der er bare slet ikke særlig meget baby tilbage... hehe!!!

Wilma har 4 bisser.... de 2 fortænder i undermund og overmund!! Tror måske, at der er flere på vej, men indtil videre er de ikke brudt frem!!

Vi har været rigtig spændte på, om vi ville mærke noget til fasen med seperationsangst, men næææh nej, det er ikke noget vi har mærket overhovedet!!! Hun er stadig lige så begejstret for familien og venner og veninder... det er SÅ fedt!!! Hun har den vildeste optur, når vi har gæster på besøg, eller hvis vi er ude. AL underholdning er bare et hit her!!  

I lørdags blev hun passet MED overnatning hos Martins forældre for første gang....! Og det var gået helt perfekt!! Alle de bekymringer sådn en hønemor, som jeg har, blev da fuldstændig magnet til jorden... SEJT!!!

Nårh... men inden jeg skriver en HEL roman, så skynder jeg mig at smide nogle billeder ind af vores lækre tøs!!!

Håber at I allesammen har det rigtig dejligt!!!

Ps. Der er flere af jer, der har bidt mærke i, at jeg ikke har været så aktiv herinde, som jeg plejer.... men det skyldes egentlig kun, at vi har haft smadder travlt, og så har jeg været RET god til at komme ud med tøserne om aftenen... hihi!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Maja_4000

Som altid er hun bare lækker

Anmeld

21. juli 2011

Jakob'sMor

Hun er altså bare såååå nuttede charmetrold!

Anmeld

21. juli 2011

B&J

Jammmennn åhhh hvor er hun super dejlig go sikke en masse dejlige updates

SUKKERMUS det er lige hvad hun er hun får ens hjerte til at smelte

Anmeld

21. juli 2011

JacobsMoar

Hvor er hun, som altid lækker !!!

Jacob bliver 9 mdr. om 4 dage, og jeg skal starte arbejde om 1½ mdr.. PYHA, jeg SAVNER mit arbejde, men hvor ville jeg også gerne blive herhjemme.. Synes jo lige vi har lavet krejleraftale og skulle føde i weekenden

Anmeld

21. juli 2011

Rosa

Ååååårh, MUMS for en lækker tøs!!!!  Hun er godt nok dejlig, sikke et smil og sikke øjne!!!! 

Anmeld

21. juli 2011

Loa

Hold da op en lille basse

Men kær er hun.......

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Hvor er hun skøn

Anmeld

21. juli 2011

minbaby

Hej Lea

Hvor er hun bare smadder dejlig som altid. Hun har sammen størrelse og vægt som Lærke. Men det er jo kun godt de ahr noget at stå imod med

Nyd din sidste barsel. Jeg har også savnet mit arbejde helt vildt, men nu hvor jeg skal afsted på mandag syntes jeg bestemt ikke jeg er klar til det.  Så nyd det, dagen hvor du skal afsted kommer hurtigere end vi er klar til.

Kh maja og lærke

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

Dejligt med en lille update Lea, og skønt at se din lille fis, som jo slet ikke er så lille mere. Her har jeg en på 74cm og 7.9kg, så vi kan jo slet ikke følge trop der!!!
Vi sagde også nej til en plads, for jeg var heller ikke tryg ved at aflevere hende der, så nu er vi også spændte på en plads inden længe!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.