Update: Wilma 9 mdr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

misslea

blomst84 skriver:

Ja altid lyt til mavefornemmelsen, det er jo vores guld der skal tilbringe mange timer i vuggestuen altankassen har jeg hørt godt om, så håber i får plads snart!

Ja - det håber jeg faktisk også lidt, at vi gør!!! Og det irriterer mig SÅ meget, at vi ikke skrev hende op dér fra start af!! Vi var meget i tvivl om vi sku skrive hende op dér eller i Jorden Rundt, og vi valgte så den sidste!! Men hun står nr. 18 llige pt, så det ser ikke helt sort ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

misslea

Bondefruen skriver:

Dejligt med en update fra jer

Og hun er jo smækker-lækker som altid

TUSIND mange tak

Anmeld

22. juli 2011

misslea

Fru Nielsen skriver:

Kæææft hvor er hun dog bare lækker, det er da helt vild.....  Jeg er hermed smeltet!!!

Hihihi.... tusind tak Louise...!!!!

Vi er også helt vilde med hende... hehe

Anmeld

22. juli 2011

Pige2009

misslea skriver:

TUSIND tak søde

Ja - det håber jeg også!!! Har super meget optur over den nye institution, vi har skrevet Wilma op til.... mavefornemmelsen er bare SÅ god, og alle jeg kender, som har haft sine børn dér, taler virkelig varmt om stedet!!! Ærgrer mig bare over, at vi ikke skrev hende op der fra start af...!! Men man kan jo altid være bagklog....

Kender det alt for godt. Vores 1. prioritet til Laura (børnehave) er desværre svær at få, selvom der er 1½ år til, men Odense Kommune har just fået nyt system, så nu er vi røget ned fra nr. 4 til nummer 26!  Sindssygt. Jeg ringede ind og brokkede mig, og fik så at vide, at det var en fejl pga. deres nye system, så det vil rette sig selv. Det er så 14 dage siden...

Anmeld

22. juli 2011

misslea

K&S skriver:

Fåååååårk, hvor er hun lækker smækker, en dejlig lille tyksak!

Og skønt med en opdatering fra jer alle 3

Hihi.... ja hun er bare så dejlig babytyk....

Anmeld

22. juli 2011

misslea

Baagøe skriver:

Kender det alt for godt. Vores 1. prioritet til Laura (børnehave) er desværre svær at få, selvom der er 1½ år til, men Odense Kommune har just fået nyt system, så nu er vi røget ned fra nr. 4 til nummer 26!  Sindssygt. Jeg ringede ind og brokkede mig, og fik så at vide, at det var en fejl pga. deres nye system, så det vil rette sig selv. Det er så 14 dage siden...

EEEJJ hvor sindsygt!!!! Det lyder da helt vildt!! Det må de da se at få rettet i en fart så!!!!

To fra min mødregruppe har lige fået plads til deres børn i samme institution... så hvis nu bare vi havde skrevet Wilma op fra strt, så havde hun nok også en plads lige nu... eller i hvert fald inden længe!!! Nu krydser vi bare fingre for, at der er en masse, der siger nej til pladsen, eller får plads et andet sted... heheh!

Anmeld

22. juli 2011

Maise

for filan hvor er hun lækker, får bare lyst til at kysse de kinder.

Anmeld

22. juli 2011

misslea

Maise skriver:

for filan hvor er hun lækker, får bare lyst til at kysse de kinder.

Hahah.... ja det kan jeg godt forstå.... det gør jeg nemlig også KONSTANT!!!!!

Anmeld

22. juli 2011

Maise

misslea skriver:

Hahah.... ja det kan jeg godt forstå.... det gør jeg nemlig også KONSTANT!!!!!

ja jeg gør det også MANGE gange om dagen, sååååååå skønt

Anmeld

22. juli 2011

Pige2009

misslea skriver:

EEEJJ hvor sindsygt!!!! Det lyder da helt vildt!! Det må de da se at få rettet i en fart så!!!!

To fra min mødregruppe har lige fået plads til deres børn i samme institution... så hvis nu bare vi havde skrevet Wilma op fra strt, så havde hun nok også en plads lige nu... eller i hvert fald inden længe!!! Nu krydser vi bare fingre for, at der er en masse, der siger nej til pladsen, eller får plads et andet sted... heheh!

Ja, det er vanvittigt. Håber også for jer, I snart har PLADSEN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.