Update: Wilma 9 mdr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Chellen

misslea skriver:

Kære alle jer baby.dk'ere...

Nu er der efterhånden RIGTIG mange af jer, som har såurgt efter en lille update fra os, så HERE GOES

Først vil jeg lige sige, at vi har det alle tre HELT fantastisk....!! Wilma stortrives, og det gør hendes forældre bestemt også!!

Det sidste stykke tid, har vi "sagt farvel" til vores lille baby, og i stedet har vi fået den sejeste store pige, som både spiser selv, kravler og faktisk også tror, at hun kan gå, løbe og FLYVE... hahah!!!

Hun er nu 75 cm lang og vejer 11 kg!!!

Spiser godt og sover godt... faktisk som hun altid har gjort!

Sover fra ca. 20-6.30

Der er nu 2 måneder til jeg skal tilbage på arbejde.... GISP manner... det synes jeg er LIGE OM SNART  Jeg har meget blandede følelser omkring det, for jeg savner mit arbejde utrolig meget, men samtidig virker det helt vildt, at jeg skal være væk fra Wilma 37 timer HVER uge.... SHIIIIT!!!! Når men... sådan er det jo, og det kommer helt sikkert til at blive smadder fint alt sammen...!!!

Lige nu er der dog lange udsigter til en VG plads. Vi valgte at skifte den ene af vores ønsker ud igår faktisk, da min mavefornemmelse slet ikke var så god længere omkring den ene af de institutioner, som vi har ønsket! Jeg har siden vi skrev Wilma op dernede hørt ret mange utilfredse forældre fortælle om den, og da det bedste kun er godt nok til vores lille prut, så tog jeg en hurtig beslutning!!! Wilma ligger nu nr. 23 det ene sted og 18 det andet sted.

Vi løser problemet på den måde, at Martin (Wilmas far) udelukkende arbejder om aftenen, når jeg skal tilbage på arbejdet. På den måde kan vi overlappe hinanden, og vi behøver derfor ikke at tage imod garantiordningen. Det bliver selvfølgelig super hårdt.... men er ikke i tvivl om, at vi nok skal klare den

Wilma lærte forresten at kravle... sådan rigtigt dagen før hun blev 9 måneder....!! STOR jubel herhjemme.... hihihi!!!

Hun er bare herlig... "snakker" hele tiden, griner og fjoller.. som et rigtigt barn... og der er bare slet ikke særlig meget baby tilbage... hehe!!!

Wilma har 4 bisser.... de 2 fortænder i undermund og overmund!! Tror måske, at der er flere på vej, men indtil videre er de ikke brudt frem!!

Vi har været rigtig spændte på, om vi ville mærke noget til fasen med seperationsangst, men næææh nej, det er ikke noget vi har mærket overhovedet!!! Hun er stadig lige så begejstret for familien og venner og veninder... det er SÅ fedt!!! Hun har den vildeste optur, når vi har gæster på besøg, eller hvis vi er ude. AL underholdning er bare et hit her!!  

I lørdags blev hun passet MED overnatning hos Martins forældre for første gang....! Og det var gået helt perfekt!! Alle de bekymringer sådn en hønemor, som jeg har, blev da fuldstændig magnet til jorden... SEJT!!!

Nårh... men inden jeg skriver en HEL roman, så skynder jeg mig at smide nogle billeder ind af vores lækre tøs!!!

Håber at I allesammen har det rigtig dejligt!!!

Ps. Der er flere af jer, der har bidt mærke i, at jeg ikke har været så aktiv herinde, som jeg plejer.... men det skyldes egentlig kun, at vi har haft smadder travlt, og så har jeg været RET god til at komme ud med tøserne om aftenen... hihi!!

Har sagt det før og siger det igen: Lille Wilma er bare for LÆKKER
Dejlige dejlige billeder og dejligt at høre hun stortrives som altid .

Fortsat vidunderlig sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Maja88

dejligt med en positiv update...

og lækre billeder.. er helt vild med billedet hvor hun har høreværn på hehe

Anmeld

21. juli 2011

Najsen86

Wilma: du er og bliver en charmetrold

Anmeld

21. juli 2011

misslea

Rosa skriver:

Ååååårh, MUMS for en lækker tøs!!!!  Hun er godt nok dejlig, sikke et smil og sikke øjne!!!! 

Hihi.... Rosa - er sikker på, at hun har de øjne fra sin mor

Anmeld

21. juli 2011

Pige2009

Hvor skønt. Håber det kommer til at gå godt ind til hun skal starte i den bedste VS!

Anmeld

21. juli 2011

misslea

Loa skriver:

Hold da op en lille basse

Men kær er hun.......

Hhiih... ja hun er en rigtig dejlig basse....! Men nu er vægten gået i stå - hun har vejet det samme den sidste måned, så det er helt som dét skal være

Anmeld

21. juli 2011

misslea

Baagøe skriver:

Hvor skønt. Håber det kommer til at gå godt ind til hun skal starte i den bedste VS!

TUSIND tak søde

Ja - det håber jeg også!!! Har super meget optur over den nye institution, vi har skrevet Wilma op til.... mavefornemmelsen er bare SÅ god, og alle jeg kender, som har haft sine børn dér, taler virkelig varmt om stedet!!! Ærgrer mig bare over, at vi ikke skrev hende op der fra start af...!! Men man kan jo altid være bagklog....

Anmeld

21. juli 2011

misslea

Chellen skriver:

Har sagt det før og siger det igen: Lille Wilma er bare for LÆKKER
Dejlige dejlige billeder og dejligt at høre hun stortrives som altid .

Fortsat vidunderlig sommer

Som altid er du bare såååå sød med dine kommentare..

Anmeld

21. juli 2011

fif

SÅDAN!!! herligt!!!

Hun blir da osse bare større og støørre hihi, så kan godt forstå, at I ikk sys hun er så "baby" agtig mere.... Elsker billeder af Wilma pigen...

Anmeld

21. juli 2011

misslea

fif skriver:

SÅDAN!!! herligt!!!

Hun blir da osse bare større og støørre hihi, så kan godt forstå, at I ikk sys hun er så "baby" agtig mere.... Elsker billeder af Wilma pigen...

Hihi... ja - hun er bare lige pludselig slet ikke mors lille putte-baby!!! Meeeen den "store" pige er bestemt også mega meget lækker og SKØØØØN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.