bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Magsen

Thalia skriver:

Det lyder lidt som om det er vikler og ikke slynger du har ossues med - slynger er jo ikke store tørklæder ;-)

Altså som jeg også skrev til en anden så er BB helt ok, men kun 30 minutter ad gangen - og det får du nok ikke meget festival for ;-)

Desuden er det de færreste der synes babybjörnen er behagelig at bære i når børnen bliver så store. Den bliver sådan lidt stram på den skinke-agtige måde.

ja det er også mest slynger jeg snakker om :b men det andet er jo også på nææææsten samme måde :p ! ..

Nåh øv !! :b synes ellers det ser meget behageligt ud, og jeg troede heller ikke det var ligeså farligt når børnene blev ældre :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

marloutti

Maggieh skriver:

:s vidste du ikke det?? 

jeg TROR ikke det er så slemt som mange får det til, for hvis det var så ville de nok ikke sælge det ..

Næh, men har nu heller ikke undersøgt noget omkring det.... Men ja, vi må jo gå udfra de ikke ville sælge det, hvis det var helt skidt... Og hvis bare han ikke sidder i den i timevis, så går det vel også nok...

Anmeld

21. juli 2011

marloutti

Thalia skriver:

Babybjörnen er helt ok hvis du kun bruger den max 30 minutter om dagen.

Det er bare de færreste mødre som kan nøjes med at bruge selen så kort tid (personligt ville jeg knap nok kunne nå at komme ud ad døren), og så er det den bliver skidt at bruge.

Det handler kort og godt om at ungerne ikke er støttet ordentligt i knæhaserne og derfor overbelaster deres rygge hvis de sidder i selerne i længere tid.

Okay, men det blir heller ikke meget mere han kommer til at sidde i den ad gangen... Den er jo bare lige til, hvis vi lige skal på apoteket f.eks, hvor barnevognen ikke kan komme ind og han er simpelthen for tung at slæbe på i autostolen... Og hvis jeg bærer ham på armen, får jeg så ondt i nakke og skuldre...

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

hmmm okey .. så babybjørn er altså no go kan jeg høre ... 

Vi havde en manduca på prøve i 30 dage fra mamaslife, men gik den ikke rigtig brugt, så sendte den retur. MEN den er SÅ lækker, og støtter på den rigtige måde. Det gør Babybjørn ikke, der hænger de i skridtet, og det er ikke særlig godt for baby, jo tungere den bliver, avs

Anmeld

21. juli 2011

Thalia

marloutti skriver:

Okay, men det blir heller ikke meget mere han kommer til at sidde i den ad gangen... Den er jo bare lige til, hvis vi lige skal på apoteket f.eks, hvor barnevognen ikke kan komme ind og han er simpelthen for tung at slæbe på i autostolen... Og hvis jeg bærer ham på armen, får jeg så ondt i nakke og skuldre...

Jamen som sagt - så længe man husker at grænsen er 30 minutter så er en babybjörn ikke så slem. Den bliver dog værre jo ældre børnene bliver, da de hænger i skridtet.

Personligt ville jeg ikke kunne nå at få mit barn i eb BB, få en jakke på, huske min takse, pung, telefon, nøgler osv, og nå nogen steder hen før tiden er gået. Og derfor ville en BB aldrig fungere herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.