bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

dorthemus

Maggieh skriver:

jamen, kan de se noget? :p 

... og så kan jeg jo ikke seee hende ??

Sådan er det jo når man bærer på ryggen ellers må hun sidde foran ind mod dig. Hun sidder ergonomisk korrekt i den i modsætning til babybjørnen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Magsen

isabellamor skriver:

hvor gammel er hun nu?? tænker måske at det ville være sjovere for hende i klapvogn så??

hehe, I know men det er ikke en mulighed, da den skal bruges på festival, hvor der er græs og bump over det hele heh :b

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

hehe, I know men det er ikke en mulighed, da den skal bruges på festival, hvor der er græs og bump over det hele heh :b

har i ikke en børneudstyrsforretning på færørene hvor du evt kan prøve dig frem?? så kan det jo være du kan finde en bæresele.. jeg ved at der findes en bæresele i baby björn der har meget bedre rygstøtte end den jeg har.... så kan det være det lige er sådan en du skal ha

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

dorthemus skriver:

Sådan er det jo når man bærer på ryggen ellers må hun sidde foran ind mod dig. Hun sidder ergonomisk korrekt i den i modsætning til babybjørnen.

hehe :b I know, det var jo derfor jeg tænkte babybjørn hehe

ved bare ikke om hun kommer til at gide det :b

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

isabellamor skriver:

har i ikke en børneudstyrsforretning på færørene hvor du evt kan prøve dig frem?? så kan det jo være du kan finde en bæresele.. jeg ved at der findes en bæresele i baby björn der har meget bedre rygstøtte end den jeg har.... så kan det være det lige er sådan en du skal ha

det har vi da :b MEN så bliver den jo ikke købt brugt = ikke så dyr   hehe

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

det har vi da :b MEN så bliver den jo ikke købt brugt = ikke så dyr   hehe

hvem sagde købe... 

du kan jo prøve den model der. og se om den sidder godt... og om den er noget værd.. derefter smutter du hjem og finder den brugt på nettet

easy peasy..

Anmeld

21. juli 2011

Sabina92

Maggieh skriver:

Jeg HAAAAAADER de der slynger vi har en.. synes den er besværlig og ubehagelig .. OG ovenikøbet grim ...

så som du nok kan høre, så fungerer det ikke helt her :b hehe

hehe lige ud af posen

Anmeld

21. juli 2011

dorthemus

Maggieh skriver:

hehe :b I know, det var jo derfor jeg tænkte babybjørn hehe

ved bare ikke om hun kommer til at gide det :b

Jeg bærer min 14 måneder gamle datter rigtig meget og hun nyder at være med mig og jeg får ikke lange arme. Desuden kan den bruges i længere tid end BB.

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

Ville også anbefale Manduca'en... Er sikker på hun vil elske at være på ryggen af dig.. ellers kan man også få nogle der støtter så hun kan sidde på din hofte, eller noget!!!???

Anmeld

21. juli 2011

AnnePedersen

hej. naja er 13 mdr. og jeg har mai tai..... og hun sidder på min hofte. dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.