bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Magsen

Jeg skal have købt en bæresele til Naomi, hun er 8 måneder og kan både sidde og rejse sig op og alt det der .. jeg har tænkt mig at købe brugt da det er lidt for dyrt nyt .. Men jeg tænker.. de fleste siger jo at babybjørn er så dårligt for alt muligt, så så jeg en skrev noget om manduca selen, jeg tror bare ALDRIG jeg ville ku få Naomi til at sidde så fast spændt imod mig, hun skal jo se ALT og ALLE :b ..

nogle gode råd?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

Jeg skal have købt en bæresele til Naomi, hun er 8 måneder og kan både sidde og rejse sig op og alt det der .. jeg har tænkt mig at købe brugt da det er lidt for dyrt nyt .. Men jeg tænker.. de fleste siger jo at babybjørn er så dårligt for alt muligt, så så jeg en skrev noget om manduca selen, jeg tror bare ALDRIG jeg ville ku få Naomi til at sidde så fast spændt imod mig, hun skal jo se ALT og ALLE :b ..

nogle gode råd?? 

hvad men en slynge... som du kan have hende i og så kan hun sidde på ryggen af dig...

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

isabellamor skriver:

hvad men en slynge... som du kan have hende i og så kan hun sidde på ryggen af dig...

Jeg HAAAAAADER de der slynger vi har en.. synes den er besværlig og ubehagelig .. OG ovenikøbet grim ...

så som du nok kan høre, så fungerer det ikke helt her :b hehe

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

Jeg HAAAAAADER de der slynger vi har en.. synes den er besværlig og ubehagelig .. OG ovenikøbet grim ...

så som du nok kan høre, så fungerer det ikke helt her :b hehe

hvad med en MAi tai. eller hvad de hedder. kan man ikke også have baby på ryggen i den...

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

isabellamor skriver:

hvad med en MAi tai. eller hvad de hedder. kan man ikke også have baby på ryggen i den...

jamen er det ikke det samme, som det der manduca? :b der bliver hun også nødt til at sidde ind imod mig, riiiight?? :b

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

jamen er det ikke det samme, som det der manduca? :b der bliver hun også nødt til at sidde ind imod mig, riiiight?? :b

jeg ved det ikke... jeg har kun en slynge og en babybjrn som jeg hader... den er så dårigt støttet i ryggen. den er nok bedst at bruge til de helt små når man lige hurtig skal noget...

ikke de der store sprællebasser på over 9 kg...  

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

isabellamor skriver:

jeg ved det ikke... jeg har kun en slynge og en babybjrn som jeg hader... den er så dårigt støttet i ryggen. den er nok bedst at bruge til de helt små når man lige hurtig skal noget...

ikke de der store sprællebasser på over 9 kg...  

når okey, jeg tænkte lige netop omvendt :p

da hendes ryg er stærk nu, og hun ikke gider ligge i en vogn, eeeeller vende væk fra hvor det hele sker :p hehe

Anmeld

21. juli 2011

dorthemus

Maggieh skriver:

Jeg bærer min datter på ryggen i en manduca....elsker den!! startede med at. Bære hende i den på ryggen da hun var på din datters alder

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

dorthemus skriver:

Jeg bærer min datter på ryggen i en manduca....elsker den!! startede med at. Bære hende i den på ryggen da hun var på din datters alder

jamen, kan de se noget? :p 

... og så kan jeg jo ikke seee hende ??

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Maggieh skriver:

når okey, jeg tænkte lige netop omvendt :p

da hendes ryg er stærk nu, og hun ikke gider ligge i en vogn, eeeeller vende væk fra hvor det hele sker :p hehe

hvor gammel er hun nu?? tænker måske at det ville være sjovere for hende i klapvogn så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.