bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Magsen

Sabina92 skriver:

hehe lige ud af posen

hahaha, tjaaaeh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Ville også anbefale Manduca'en... Er sikker på hun vil elske at være på ryggen af dig.. ellers kan man også få nogle der støtter så hun kan sidde på din hofte, eller noget!!!???

hmmm okey .. så babybjørn er altså no go kan jeg høre ... 

Anmeld

21. juli 2011

marloutti

Maggieh skriver:

Hmm, jeg blir da helt skidt nu... Vidste ikke at babybjörn er dårligt.. Har lige købt én og både Magne og jeg elsker den.... Vi er tæt, kan se hinanden og jeg har armene fri... Og får slet ikke ondt i ryggen, for den sidder så godt... Men er da skidt, hvis det ikke er godt for barnet...

Anmeld

21. juli 2011

Thalia

Maggieh skriver:

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad det er du ikke kan lide ved slynger, for man kan jo få dem i alle farver og designs-

Men hvis du mest er til klikspænder så synes jeg at et godt alternativ til manducaen er en Beco. De forhandles blandet andet af sneglehuset.com, og er voldsomt lækre at bære i og enormt smukke i designet. - personligt synes jeg nemlig at manducaen er sådan lidt kedelig at se på.

Babybjörn ville jeg aldrig sætte mit barn i. Der findes så mange gode seler og slynger som ikke er skadelige for børnene, så synes jeg ikke der er nogen grund til at vælge en af de dårlige.

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

marloutti skriver:

Hmm, jeg blir da helt skidt nu... Vidste ikke at babybjörn er dårligt.. Har lige købt én og både Magne og jeg elsker den.... Vi er tæt, kan se hinanden og jeg har armene fri... Og får slet ikke ondt i ryggen, for den sidder så godt... Men er da skidt, hvis det ikke er godt for barnet...

:s vidste du ikke det?? 

jeg TROR ikke det er så slemt som mange får det til, for hvis det var så ville de nok ikke sælge det ..

Anmeld

21. juli 2011

Thalia

marloutti skriver:

Babybjörnen er helt ok hvis du kun bruger den max 30 minutter om dagen.

Det er bare de færreste mødre som kan nøjes med at bruge selen så kort tid (personligt ville jeg knap nok kunne nå at komme ud ad døren), og så er det den bliver skidt at bruge.

Det handler kort og godt om at ungerne ikke er støttet ordentligt i knæhaserne og derfor overbelaster deres rygge hvis de sidder i selerne i længere tid.

Anmeld

21. juli 2011

SaNiNa

Vi købte en babybjørn men brugte den ikke vildt meget, har også en ringslyngel men kan ikke finde ud af at bruge den, så det tror jeg må blive et projekt når lille pigen kommer

Anmeld

21. juli 2011

Thalia

Maggieh skriver:

:s vidste du ikke det?? 

jeg TROR ikke det er så slemt som mange får det til, for hvis det var så ville de nok ikke sælge det ..

Jeg tror nu roligt du kan tro på kritkkken. Man sælger jo masser af ting som ikke er sunde for børnene, men som gør hverdagen nemmere for forældrene. - Eksempelvis Bumbo babystolen.

Og i min verden er det fuldstændigt i orden at man som forældre vælger den nemme løsning, men når der findes bæreseler der er sunde og gode for børnene at sidde i og bæreseler som er usunde, så forstår jeg ikke at man vælger det sidste. Prisen er den samme på selerne, og som forælder har man jo armene fri uanset om det er den sunde eller den usunde sele man har sat sit barn i.

Anmeld

21. juli 2011

Magsen

Thalia skriver:

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad det er du ikke kan lide ved slynger, for man kan jo få dem i alle farver og designs-

Men hvis du mest er til klikspænder så synes jeg at et godt alternativ til manducaen er en Beco. De forhandles blandet andet af sneglehuset.com, og er voldsomt lækre at bære i og enormt smukke i designet. - personligt synes jeg nemlig at manducaen er sådan lidt kedelig at se på.

Babybjörn ville jeg aldrig sætte mit barn i. Der findes så mange gode seler og slynger som ikke er skadelige for børnene, så synes jeg ikke der er nogen grund til at vælge en af de dårlige.

jeg kan bare ikke lide dem, det ligner et kæmpe tørklæde som man i en fejl er kommet til at vikle rundt om hele kroppen, istedet for om halsen !! nok om det..

okey, det bliver jeg lige nødt til at undersøge. Jeg har sku ikke så meget forstand på alle de bæreseler.. Jeg tænkte på at babybjørn nok ikke var så dårlig når de nu kunne sidde og ''gå''

Anmeld

21. juli 2011

Thalia

jeg kan bare ikke lide dem, det ligner et kæmpe tørklæde som man i en fejl er kommet til at vikle rundt om hele kroppen, istedet for om halsen !! nok om det..

okey, det bliver jeg lige nødt til at undersøge. Jeg har sku ikke så meget forstand på alle de bæreseler.. Jeg tænkte på at babybjørn nok ikke var så dårlig når de nu kunne sidde og ''gå''

Det lyder lidt som om det er vikler og ikke slynger du har ossues med - slynger er jo ikke store tørklæder ;-)

Altså som jeg også skrev til en anden så er BB helt ok, men kun 30 minutter ad gangen - og det får du nok ikke meget festival for ;-)

Desuden er det de færreste der synes babybjörnen er behagelig at bære i når børnen bliver så store. Den bliver sådan lidt stram på den skinke-agtige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.