Hjælp... det sker kun på film!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Har lavet en update  Som sagst så givet.

Link til din Update??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

5. september 2011

Dansker i England

Først et knus til dig. Du skriver at Du og kæresten er ved at købe hus, og at I har barn osv. Kunne disse følelser ikke være grundet "kolde fødder" over, at du ved, du skal leve resten af dit liv med din kæreste, og i et øjebliks svaghed drømmer om, hvordan det kunne have været, hvis du havde valgt anderledes? Tænk praktisk over dine følelser og grunden til dem, og så er jeg sikker på, de forsvinder igen. Evt skriv det ned og brænd det bagefter (så ingen finder det ved en fejl), for at få det ud. Det skal nok gå

Anmeld

5. september 2011

Lullaby*

Rockertand skriver:

Mildest talt en træls situation at stå i, følelserne er du jo ikke herre over..

Jeg tænker lige umiddelbart - øh, broderen har jo en kæreste gennem 3 år, selvom du prøvede at komme ind på livet af ham, så ville han formentligt bare være ligeglad med dine tilnærmelser eller måske endda stødt over, at du overhovedet flirtede. Under alle omstændigheder, så ødelægger du alles liv, hvis du prøver at gøre noget, så der er ikke andet for end at fokusere på alt det gode ved din kæreste og så lige blive klar over, at broderen også har nogle trælse sider, måske han er et røvhul indenfor hjemmets fire vægge eller er enormt humørsyg, der kan være så meget... 

Jeg tror heller ikke, at din forelskelse i broderen bunder i broderen - jeg tror, at du mangler romantisk opmærksomhed fra din kæreste, at I er nyforelskede og svæver på en lyserød sky - så måske I skulle prøve at lægge lidt energi i at genfinde det?

Er helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.