Trinemusen skriver:
Ups ups ups....! Den er ikke særligt heldig den dér.
JEG syntes personligt du skal søge noget terapi (misforstå mig ikke) men både du og jeg VED at hvis du fortæller din kæreste om disse følelser, vil i sansynligvis ikke holde sammen, da han altid vil føle sig usikker i forhold til dig og dine følelser for hans bror.. tænk på fremtidige familie sammenkomster osv osv.
I og med det er din kærestes bror, vil han altid være en del af din kærestes liv jo.. Og det vil med garanti ALTID gøre ondt på din kæreste når I skulle ses til familie tam tam, osv. den vil altid ligge i hans baghovede hvis du fortæller det.
Du må i hvertfald for guds skyld ikke sige et pip om noget af det her til nogen, udover en psykolog (Det er MIN holdning)
Mener du skal få noget hjælp til at komme over den her forelskelse..
For chancen for at dig og kæresten bror ville ende op lykkeligt sammen, uden 100MILLIONER problemer, konsekvenser for både din datter, din brors familie og dig osv osv osv er LIG NUL.
Og det tror jeg godt du ved...
Du får lige en
Det er virkelig en fucked up situation for dig..
men du er nød til at tænke rationelt, og KOMME OVER den her følelse, for der vil næppe komme noget postivt ud af andet.
Knus
Nej den er bare SLET ikke heldig... og jeg er også 1000% sikker på min kæreste intet skal vide om det... men hader det da vi har lovet hinanden ALTID at fortælle hvad hinanden føler, osv... 
Jeg ved ikke om jeg har lyst til at gå til psykolog, men hvis det er det der skal til for at min kærestes og mit forhold ikke bliver ødelagt, så er jeg dælme villig til det.
Åhhh hvor jeg dog HA*ER disse følelser...