Hjælp... det sker kun på film!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Trinemusen skriver:

Ups ups ups....! Den er ikke særligt heldig den dér. 

JEG syntes personligt du skal søge noget terapi (misforstå mig ikke) men både du og jeg VED at hvis du fortæller din kæreste om disse følelser, vil i sansynligvis ikke holde sammen, da han altid vil føle sig usikker i forhold til dig og dine følelser for hans bror.. tænk på fremtidige familie sammenkomster osv osv. 

I og med det er din kærestes bror, vil han altid være en del af din kærestes liv jo.. Og det vil med garanti ALTID gøre ondt på din kæreste når I skulle ses til familie tam tam, osv. den vil altid ligge i hans baghovede hvis du fortæller det.

Du må i hvertfald for guds skyld ikke sige et pip om noget af det her til nogen, udover en psykolog (Det er MIN holdning)

Mener du skal få noget hjælp til at komme over den her forelskelse..

For chancen for at dig og kæresten bror ville ende op lykkeligt sammen, uden 100MILLIONER problemer, konsekvenser for både din datter, din brors familie og dig osv osv osv er LIG NUL.

Og det tror jeg godt du ved...

Du får lige en Det er virkelig en fucked up situation for dig..

men du er nød til at tænke rationelt, og KOMME OVER den her følelse, for der vil næppe komme noget postivt ud af andet.

Knus

Nej den er bare SLET ikke heldig... og jeg er også 1000% sikker på min kæreste intet skal vide om det... men hader det da vi har lovet hinanden ALTID at fortælle hvad hinanden føler, osv...

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at gå til psykolog, men hvis det er det der skal til for at min kærestes og mit forhold ikke bliver ødelagt, så er jeg dælme villig til det.  

Åhhh hvor jeg dog HA*ER disse følelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Trinemusen

Rockertand skriver:

Mildest talt en træls situation at stå i, følelserne er du jo ikke herre over..

Jeg tænker lige umiddelbart - øh, broderen har jo en kæreste gennem 3 år, selvom du prøvede at komme ind på livet af ham, så ville han formentligt bare være ligeglad med dine tilnærmelser eller måske endda stødt over, at du overhovedet flirtede. Under alle omstændigheder, så ødelægger du alles liv, hvis du prøver at gøre noget, så der er ikke andet for end at fokusere på alt det gode ved din kæreste og så lige blive klar over, at broderen også har nogle trælse sider, måske han er et røvhul indenfor hjemmets fire vægge eller er enormt humørsyg, der kan være så meget... 

Jeg tror heller ikke, at din forelskelse i broderen bunder i broderen - jeg tror, at du mangler romantisk opmærksomhed fra din kæreste, at I er nyforelskede og svæver på en lyserød sky - så måske I skulle prøve at lægge lidt energi i at genfinde det?

enig... 

Anmeld

19. juli 2011

Trinemusen

Anonym skriver:

Nej den er bare SLET ikke heldig... og jeg er også 1000% sikker på min kæreste intet skal vide om det... men hader det da vi har lovet hinanden ALTID at fortælle hvad hinanden føler, osv...

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at gå til psykolog, men hvis det er det der skal til for at min kærestes og mit forhold ikke bliver ødelagt, så er jeg dælme villig til det.  

Åhhh hvor jeg dog HA*ER disse følelser...

Syntes VIRKELIG også det er synd for dig, for man KAN jo ikke selv styre sine følelser!!

Det må være SÅ frustrerende. Men som Rockertand skriver, måske det bunder i manglende "kæreste-tid"  mellem din kæreste og dig?

Prøv fx at lav nogle kæreste ting på nogle faste dage om ugen, nyd hinanden, nus kys og kram, gå i biffen og prøve at genfinde den der "nyforelskelse" for det kan man faktisk godt hvis man virkelig gør et forsøg!

Så kan det være det går i sig selv igen...

KÆMPE til dig

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Leonora25 skriver:

Du skriver at du elsker din kæreste mere end noget andet?? Er du villig til at miste det?

Nogle gange tror man at græsset er grønnere på den anden side, men når man så besøger den anden side får man hjemve.

Prøv at fokuser på det du og din kæreste har sammen, vis ham at du holder af ham, så får du måske også mere igen.

Det er virkelig en kompleks situation, håber du kommer godt ud af det, med din kæreste ved din side

Nej jeg er bare slet ikke villig til at miste det, min kæreste og jeg har sammen, men det er bare utroligt svært at leve med denne følelse sjult for ham... og skulle leve med at undertrykke den hele tiden...  Dog ved jeg lige så godt som alle andre at hvis han får det af vide... ja så holder forholdet nok ikke...

Jeg tror også det er pga vi mangler romantik... men har altid ment jeg ikke er typen til det "pjat"... så derfor er det jo klart kæresten ikke gør det... Men nu kan det jo godt være jeg er begyndt at mangle det alligevel, især nu når jeg tænker over det...

Her tror jeg ikke græsset er grønnere på den anden side... snare tværtimod, da det nok ville ødelæge alt for meget...

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Trinemusen skriver:

Ups ups ups....! Den er ikke særligt heldig den dér. 

JEG syntes personligt du skal søge noget terapi (misforstå mig ikke) men både du og jeg VED at hvis du fortæller din kæreste om disse følelser, vil i sansynligvis ikke holde sammen, da han altid vil føle sig usikker i forhold til dig og dine følelser for hans bror.. tænk på fremtidige familie sammenkomster osv osv. 

I og med det er din kærestes bror, vil han altid være en del af din kærestes liv jo.. Og det vil med garanti ALTID gøre ondt på din kæreste når I skulle ses til familie tam tam, osv. den vil altid ligge i hans baghovede hvis du fortæller det.

Du må i hvertfald for guds skyld ikke sige et pip om noget af det her til nogen, udover en psykolog (Det er MIN holdning)

Mener du skal få noget hjælp til at komme over den her forelskelse..

For chancen for at dig og kæresten bror ville ende op lykkeligt sammen, uden 100MILLIONER problemer, konsekvenser for både din datter, din brors familie og dig osv osv osv er LIG NUL.

Og det tror jeg godt du ved...

Du får lige en Det er virkelig en fucked up situation for dig..

men du er nød til at tænke rationelt, og KOMME OVER den her følelse, for der vil næppe komme noget postivt ud af andet.

Knus

Helt helt enig!

Virkelig godt skrevet!!

TS - jeg håber du får løst dit probem og genfinder gnisten ved din kæreste

Anmeld

19. juli 2011

Trinemusen

Honnie's Wife<3 skriver:

Helt helt enig!

Virkelig godt skrevet!!

TS - jeg håber du får løst dit probem og genfinder gnisten ved din kæreste

I already did 

Og tak for de søde ord

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Trinemusen skriver:

Syntes VIRKELIG også det er synd for dig, for man KAN jo ikke selv styre sine følelser!!

Det må være SÅ frustrerende. Men som Rockertand skriver, måske det bunder i manglende "kæreste-tid"  mellem din kæreste og dig?

Prøv fx at lav nogle kæreste ting på nogle faste dage om ugen, nyd hinanden, nus kys og kram, gå i biffen og prøve at genfinde den der "nyforelskelse" for det kan man faktisk godt hvis man virkelig gør et forsøg!

Så kan det være det går i sig selv igen...

KÆMPE til dig

Vi skal HELT sikkert til at finde hinanden igen, og jeg er bare såå klar til at kæmpe for det her... især nu hvor jeg har fået skrevet mine følelser ned, og hørt andres meninger, det har virkelig hjulpet... desværre ikke fjernet følelserne, men det vist også ret meget at forlange.  

Jeg er så ked af at disse følelser er kommet... og vil så gerne havde dem til at forsvinde... det er blevet så slemt at jeg drømmer om hans bror næsten hver nat... og vågner med en lyst der siger spar 2... men ikke til min kæreste...  Dog ændre det sig, når min kæreste giver mig kys og kram, så er det klart kun ham der er min drømme mand... ARG det er en svær situration.

Anmeld

19. juli 2011

saxa

Uha.. Sikke en lorte situation!! Føler inderligt med dig.. Desværre er man ikke herre over sine følelser og de er svære lige at pakke væk, hvis de først har meldt deres ankomst. Et næsten sikker på din svoger ikke har de samme følelser for dig, men det er ren indbildning (og evt. ønske tænkning) fra din side, fordi du netop har disse følelser for manden. Nu ved jeg ikke hvilke position din svoger stå i med kæreste, børn osv.? Men du er så vidt muligt nød til at få ham på afstand i en periode og nyde tilværelsen med din kæreste. Prøv at komme ud med ham og ha lidt kæreste tid og se om du ikke kan glemme svogeren lidt. Som andre skriver så har dine følelser ingen relevans, da det muligvis aldrig vil blive til noget - og at der absolut ikke kommer noget godt ud af det hvis der gjorde. sender en masse knus til dig!

Anmeld

19. juli 2011

GryHSB

Øv en træls situation at være i. Hvis du stoler rigtig meget på broderen og dennes kæreste sammen med barnet var det måske en ide at få dem til at passe dit barn lidt tid og så kunne du og kæresten komme ud og hygge lidt. Ellers så vil jeg foreslå dig en ting jeg gjorde for at sæte gang i det hele igen. En af de ting, der kan være dræbende er forudsigeligheden som jo er nødvendig med børn. Man kan ikke være så spontane. Jeg sagde til min mand jeg ville tage børnene med ned til min mor og at vi nok var hjemme til aftensmad men at jeg ville skrive hvis vi blev. Da jeg kom hjem til min mor skrev jeg vi blev til aftensmad, gjorde mig rigtig lækker, hentede mad og havde fået min mor til at købe champagne og andet lækkert. Og så tog jeg ellers hjem for at overraske manden. Det var en kæmpe oplevelse at have sommerfugle i maven på vej hjem til min mand som jeg trods alt har været sammen med i 7 år. Men tanken om han ikke vidste hvad der skete, at jeg havde gjort mig lækker for ham m.m. var fantastisk. Mon ikke det er sådan nogle ting i kunne trænge til?

Jeg håber du finder en løsning for det må ikke være særligt sjovt at være dig lige nu, desværre.

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Trinemusen skriver:

I already did 

Og tak for de søde ord

Velbekomme Det er jo så rigtigt det du skriver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.