Hjælp... det sker kun på film!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.342 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Der er sket noget som ellers ALDRIG sker i virkeligheden... og skulle det ske, så er det altid naboen...  

Jeg er blevet forelsket i min kærestes BROR... min datters far´s BROR... ham der har friet til mig´s BROR...  Fuldstendig hjælpeløst forelsket...

Jeg har enlig vidst længe at jeg syntes han var sød, osv... men også altid vidst at jeg elsker min kæreste højere end noget andet... Nu har jeg så måtte erkende at jeg elsker to mænd... på samme tid... HVAD SKAL JEG GØRE...  

Kærestens bror er sååå sød, nuttet og alt det jeg altid har drømt om hos en mand... hvor min kæreste er det stik modsatte, sjovt nok, men troede jeg elskede min kæreste fordi han ikke er som jeg troede min kommende mand skulle se ud og være... (gør jeg også) 

Er sååå splittet, hvis hans bror ikke fantes, (eller jeg ikke kendte ham) så er jeg ikke i tvivl om at kæresten er manden i mit liv.  Men nu har hans bror (som i øvrigt også har en kæreste gennem tre år) ringet til mig, og spurgt om de kan sove her i morgen til i overmorgen...  Og igen fik jeg sommerfugle i maven og var ved at sprænge at følelser der vælter rundt i kroppen. (en følelse jeg ellers altid har kunne undertrykke, pga jeg også elsker min kæreste.)

Kæresten og jeg har været sammen længe, og har en datter sammen og er ved at købe hus sammen... så det her er noget jeg ikke har brug for lige nu... så hvad POKKER gør jeg...  JEG VIL IKKE GÅ FRA MIN KÆRESTE, men jeg vil heller ikke se hans bror, og være i tvivl når han er der...

Undskyld piger... men er så ulykkelig/lykkelig forelsket... hvad synes i jeg skal gøre... hvis de kommer og sover aner jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...  (selvfølgelig ved ingen om disse følelser... og da slet ikke min kæreste)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Nessie

Du skal pakke de følelser rigtig rigtig langt væk.

Hvis du gør noget ved det, kommer det INTET godt ud af det.

Ved godt at man ikke bare kan ignorere følelser, men du bliver nødt til at prøve

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Du skal pakke de følelser rigtig rigtig langt væk.

Hvis du gør noget ved det, kommer det INTET godt ud af det.

Ved godt at man ikke bare kan ignorere følelser, men du bliver nødt til at prøve

Åhhh... det har jeg gjort det sidste år... og synes det bliver svære og svære at undertrykke dem... er ved at tude når vi går i seng om aftenen efter de har været her...  Hvordan skal jeg få de følelser væk, elsker jo også min kæreste mere end noget andet...

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Åhhh... det har jeg gjort det sidste år... og synes det bliver svære og svære at undertrykke dem... er ved at tude når vi går i seng om aftenen efter de har været her...  Hvordan skal jeg få de følelser væk, elsker jo også min kæreste mere end noget andet...

Kan det måske være fordi dit forhold med kæresten er blevet lidt hverdags kedeligt, og du så projicerer nogle af dine følelser over på broren?

Anmeld

19. juli 2011

Guldet

Åhh stakkels dig..

føler han os noget for dig?

Anmeld

19. juli 2011

Trinemusen

Ups ups ups....! Den er ikke særligt heldig den dér. 

JEG syntes personligt du skal søge noget terapi (misforstå mig ikke) men både du og jeg VED at hvis du fortæller din kæreste om disse følelser, vil i sansynligvis ikke holde sammen, da han altid vil føle sig usikker i forhold til dig og dine følelser for hans bror.. tænk på fremtidige familie sammenkomster osv osv. 

I og med det er din kærestes bror, vil han altid være en del af din kærestes liv jo.. Og det vil med garanti ALTID gøre ondt på din kæreste når I skulle ses til familie tam tam, osv. den vil altid ligge i hans baghovede hvis du fortæller det.

Du må i hvertfald for guds skyld ikke sige et pip om noget af det her til nogen, udover en psykolog (Det er MIN holdning)

Mener du skal få noget hjælp til at komme over den her forelskelse..

For chancen for at dig og kæresten bror ville ende op lykkeligt sammen, uden 100MILLIONER problemer, konsekvenser for både din datter, din brors familie og dig osv osv osv er LIG NUL.

Og det tror jeg godt du ved...

Du får lige en Det er virkelig en fucked up situation for dig..

men du er nød til at tænke rationelt, og KOMME OVER den her følelse, for der vil næppe komme noget postivt ud af andet.

Knus

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Kan det måske være fordi dit forhold med kæresten er blevet lidt hverdags kedeligt, og du så projicerer nogle af dine følelser over på broren?

Det har jeg slet ikke tænkt over det kan være... Hvad pokker kan jeg gøre ved det, hvordan kan vores forhold blive "ikke" hverdags kedeligt??? Måske kan det hjælpe, og skylles det, TUSIND TAK du har redet min dag. Men det ændre jo ikke på hvordan jeg vil havde det i morgen når de kommer og sover... og mine følelser her og nu

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Mor- til pige skriver:

Åhh stakkels dig..

føler han os noget for dig?

Jeg ved det ikke, men bilder mig det ind, når vi kigger hinanden i øjnene... hvilket ikke sker så tit, pga jeg ikke aner hvor jeg skal gøre af mig selv når det sker...

Anmeld

19. juli 2011

Rockertand

Mildest talt en træls situation at stå i, følelserne er du jo ikke herre over..

Jeg tænker lige umiddelbart - øh, broderen har jo en kæreste gennem 3 år, selvom du prøvede at komme ind på livet af ham, så ville han formentligt bare være ligeglad med dine tilnærmelser eller måske endda stødt over, at du overhovedet flirtede. Under alle omstændigheder, så ødelægger du alles liv, hvis du prøver at gøre noget, så der er ikke andet for end at fokusere på alt det gode ved din kæreste og så lige blive klar over, at broderen også har nogle trælse sider, måske han er et røvhul indenfor hjemmets fire vægge eller er enormt humørsyg, der kan være så meget... 

Jeg tror heller ikke, at din forelskelse i broderen bunder i broderen - jeg tror, at du mangler romantisk opmærksomhed fra din kæreste, at I er nyforelskede og svæver på en lyserød sky - så måske I skulle prøve at lægge lidt energi i at genfinde det?

Anmeld

19. juli 2011

Leonora25

Du skriver at du elsker din kæreste mere end noget andet?? Er du villig til at miste det?

Nogle gange tror man at græsset er grønnere på den anden side, men når man så besøger den anden side får man hjemve.

Prøv at fokuser på det du og din kæreste har sammen, vis ham at du holder af ham, så får du måske også mere igen.

Det er virkelig en kompleks situation, håber du kommer godt ud af det, med din kæreste ved din side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.