Hjælp... det sker kun på film!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt over det kan være... Hvad pokker kan jeg gøre ved det, hvordan kan vores forhold blive "ikke" hverdags kedeligt??? Måske kan det hjælpe, og skylles det, TUSIND TAK du har redet min dag. Men det ændre jo ikke på hvordan jeg vil havde det i morgen når de kommer og sover... og mine følelser her og nu

Dejligt hvis man kan hjælpe lidt

En forlænget weekendtur bare jer to?

Ud at spise, i biografen?

Bare noget hvor der kun er jer to, så I kan prøve at genfinde gnisten lidt.
Du savner måsker lidt romantisk opmærksomhed fra din kæreste?

Dine følelser lige nu, er der jo ikke så meget at gøre ved, du må bare prøve at lade  som ingenting.

Håber du klarer dig igennem de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Trinemusen

Honnie's Wife<3 skriver:

Velbekomme Det er jo så rigtigt det du skriver!

Hi hi Ja det syntes jeg

MEN- det er sku altid så meget lettere at rådgive andre ik?

Og det er som oftes lettere sagt end gjort.

Men jeg håber det bedste for anonym og den forelskelse, for that SUCKS !!!

Knus

Anmeld

19. juli 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Der er sket noget som ellers ALDRIG sker i virkeligheden... og skulle det ske, så er det altid naboen...  

Jeg er blevet forelsket i min kærestes BROR... min datters far´s BROR... ham der har friet til mig´s BROR...  Fuldstendig hjælpeløst forelsket...

Jeg har enlig vidst længe at jeg syntes han var sød, osv... men også altid vidst at jeg elsker min kæreste højere end noget andet... Nu har jeg så måtte erkende at jeg elsker to mænd... på samme tid... HVAD SKAL JEG GØRE...  

Kærestens bror er sååå sød, nuttet og alt det jeg altid har drømt om hos en mand... hvor min kæreste er det stik modsatte, sjovt nok, men troede jeg elskede min kæreste fordi han ikke er som jeg troede min kommende mand skulle se ud og være... (gør jeg også) 

Er sååå splittet, hvis hans bror ikke fantes, (eller jeg ikke kendte ham) så er jeg ikke i tvivl om at kæresten er manden i mit liv.  Men nu har hans bror (som i øvrigt også har en kæreste gennem tre år) ringet til mig, og spurgt om de kan sove her i morgen til i overmorgen...  Og igen fik jeg sommerfugle i maven og var ved at sprænge at følelser der vælter rundt i kroppen. (en følelse jeg ellers altid har kunne undertrykke, pga jeg også elsker min kæreste.)

Kæresten og jeg har været sammen længe, og har en datter sammen og er ved at købe hus sammen... så det her er noget jeg ikke har brug for lige nu... så hvad POKKER gør jeg...  JEG VIL IKKE GÅ FRA MIN KÆRESTE, men jeg vil heller ikke se hans bror, og være i tvivl når han er der...

Undskyld piger... men er så ulykkelig/lykkelig forelsket... hvad synes i jeg skal gøre... hvis de kommer og sover aner jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...  (selvfølgelig ved ingen om disse følelser... og da slet ikke min kæreste)

Puha, den er ikke god, men altså man kan jo ikke styre sine følelser!

Altså min kæreste og jeg er ret åbne overfor hinanden, så jeg ville sætte ham ind i det og fortælle, at jeg ikke kunne klare at være sammen med broren, før følelserne aftog væsentligt! Det er bare mig og det er overhovedet ikke sikkert, at det er den rigtige løsning for dig!

Jeg tænker lidt, at vi alle har været forelsket, facineret og tiltrukket af nogen, men følelserne ændres oftest markant, når man opnår det man vil og det hele bliver dagligdag! Derfor tænker jeg, at hvis vi antog at du tog broren i stedet for, så ville de følelser du har for din kæreste, komme tifoldigt igen og du ville heller ikke være tilfreds i dette forhold!

Man kan sjældent få ALT hvad man ønsker sig og et forhold handler langt fra kun om forelskelse! Det vigtigste er, at man elsker hinanden, er et godt team og trives - hvis du gør det, så prøv at glemme de følelser og koncentrer dig om din kæreste - måske i kan genfinde jeres forelskelse igen

Pøj pøj med det!

Anmeld

19. juli 2011

Trinemusen

Anonym skriver:

Vi skal HELT sikkert til at finde hinanden igen, og jeg er bare såå klar til at kæmpe for det her... især nu hvor jeg har fået skrevet mine følelser ned, og hørt andres meninger, det har virkelig hjulpet... desværre ikke fjernet følelserne, men det vist også ret meget at forlange.  

Jeg er så ked af at disse følelser er kommet... og vil så gerne havde dem til at forsvinde... det er blevet så slemt at jeg drømmer om hans bror næsten hver nat... og vågner med en lyst der siger spar 2... men ikke til min kæreste...  Dog ændre det sig, når min kæreste giver mig kys og kram, så er det klart kun ham der er min drømme mand... ARG det er en svær situration.

Jeps og dig til dig selv : Flyt Fokus !!

Brug dine tanker, følelser, energier på din (med garanti) - super dejlige kæreste!

Joan ørting er faktisk genial hvad det der angår.. har læst mange af hendes brevkasser osv, prøv at google hende. Hun laver også super bøger!

SÅ for man edermanme en øjenåbner.. for det er slet ik så svært at blive nyforelsket igen!

Alt medvind til dig søde

Og GLEM den dumme bror der.. (Så godt du kan i hvertfald)

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Trinemusen skriver:

Hi hi Ja det syntes jeg

MEN- det er sku altid så meget lettere at rådgive andre ik?

Og det er som oftes lettere sagt end gjort.

Men jeg håber det bedste for anonym og den forelskelse, for that SUCKS !!!

Knus

Jo, det er altid nemmere at rådgive andre, ved ikke hvorfor vi er "bygget" sådan Hehe..

Måske skulle man melde sig til noget - selv-rådgivelses-kursus -

Jeg var engang forelsket i min daværende kæreste's nabo Det endte heller ikke for godt, men det siger vel sig selv, når jeg nu er sammen med en anden hehe..

Anmeld

19. juli 2011

Trinemusen

Honnie's Wife<3 skriver:

Jo, det er altid nemmere at rådgive andre, ved ikke hvorfor vi er "bygget" sådan Hehe..

Måske skulle man melde sig til noget - selv-rådgivelses-kursus -

Jeg var engang forelsket i min daværende kæreste's nabo Det endte heller ikke for godt, men det siger vel sig selv, når jeg nu er sammen med en anden hehe..

He he Ja, for uha hvor kan man være dygtig, men når det kommer til ens eget liv.. ja så det knap så flot!!

men ja okay.. den var heller ikke så god.

Har aldrig prøvet det der... 

Har været lun på en venindes storebror, men herregud!!

det jo slet ikke til sammenligning! 

Anmeld

19. juli 2011

Darling<3

Trinemusen skriver:

He he Ja, for uha hvor kan man være dygtig, men når det kommer til ens eget liv.. ja så det knap så flot!!

men ja okay.. den var heller ikke så god.

Har aldrig prøvet det der... 

Har været lun på en venindes storebror, men herregud!!

det jo slet ikke til sammenligning! 

Hehe, nej det er ikke det samme

Det ville da være noget nemmere hvis det bare var venindes bror man var blevet lun på

Anmeld

19. juli 2011

minimig

Du skal i hvert fald lige have et stort herfra og så er det måske "bare", som andre også skriver, et udtryk for at du måske keder dig lidt i dit eget forhold nu og dermed begynder at fantasere om andre? Hvis I har et lille barn kommer jeres eget forhold nok mest til at indholde bleskift og baby, fremfor kys og romantik. Så er det nemt at drømme sig væk. Jeg håber det bedste for dig og for jer

Anmeld

1. september 2011

minimig

Hej igen

Jeg har tænkt på hvordan det går hos dig - kan du give en update? Håber alt er vel hos jer

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Hej igen

Jeg har tænkt på hvordan det går hos dig - kan du give en update? Håber alt er vel hos jer

Har lavet en update  Som sagst så givet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.