Anonym skriver:
Jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... Der er sket noget som ellers ALDRIG sker i virkeligheden... og skulle det ske, så er det altid naboen...
Jeg er blevet forelsket i min kærestes BROR... min datters far´s BROR... ham der har friet til mig´s BROR...
Fuldstendig hjælpeløst forelsket...
Jeg har enlig vidst længe at jeg syntes han var sød, osv... men også altid vidst at jeg elsker min kæreste højere end noget andet...
Nu har jeg så måtte erkende at jeg elsker to mænd... på samme tid... HVAD SKAL JEG GØRE...
Kærestens bror er sååå sød, nuttet og alt det jeg altid har drømt om hos en mand... hvor min kæreste er det stik modsatte, sjovt nok, men troede jeg elskede min kæreste fordi han ikke er som jeg troede min kommende mand skulle se ud og være... (gør jeg også)
Er sååå splittet, hvis hans bror ikke fantes, (eller jeg ikke kendte ham) så er jeg ikke i tvivl om at kæresten er manden i mit liv. 
Men nu har hans bror (som i øvrigt også har en kæreste gennem tre år) ringet til mig, og spurgt om de kan sove her i morgen til i overmorgen...
Og igen fik jeg sommerfugle i maven og var ved at sprænge at følelser der vælter rundt i kroppen. (en følelse jeg ellers altid har kunne undertrykke, pga jeg også elsker min kæreste.)
Kæresten og jeg har været sammen længe, og har en datter sammen og er ved at købe hus sammen... så det her er noget jeg ikke har brug for lige nu... så hvad POKKER gør jeg...
JEG VIL IKKE GÅ FRA MIN KÆRESTE, men jeg vil heller ikke se hans bror, og være i tvivl når han er der... 
Undskyld piger... men er så ulykkelig/lykkelig forelsket... hvad synes i jeg skal gøre... hvis de kommer og sover aner jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...
(selvfølgelig ved ingen om disse følelser... og da slet ikke min kæreste)
Puha, den er ikke god, men altså man kan jo ikke styre sine følelser!
Altså min kæreste og jeg er ret åbne overfor hinanden, så jeg ville sætte ham ind i det og fortælle, at jeg ikke kunne klare at være sammen med broren, før følelserne aftog væsentligt! Det er bare mig og det er overhovedet ikke sikkert, at det er den rigtige løsning for dig!
Jeg tænker lidt, at vi alle har været forelsket, facineret og tiltrukket af nogen, men følelserne ændres oftest markant, når man opnår det man vil og det hele bliver dagligdag! Derfor tænker jeg, at hvis vi antog at du tog broren i stedet for, så ville de følelser du har for din kæreste, komme tifoldigt igen og du ville heller ikke være tilfreds i dette forhold!
Man kan sjældent få ALT hvad man ønsker sig og et forhold handler langt fra kun om forelskelse! Det vigtigste er, at man elsker hinanden, er et godt team og trives - hvis du gør det, så prøv at glemme de følelser og koncentrer dig om din kæreste - måske i kan genfinde jeres forelskelse igen

Pøj pøj med det!