Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..
Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..
Det ville min Eks heller ikke. Så sagde jeg bare til ham at så ville jeg ikke forloves med ham... Vi blev forlovet og han gik med sin ring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med en tatovering ? hvis i er seriøse
Anonym skriver: Hvad med en tatovering ? hvis i er seriøse
Det vil vi også godt begge to have.. men tør ikke rigtig med alt det man hører om allergi og folk får sår osv.. er bange for jeg lige er en af dem
Min kæreste er heller ikke meget for ringe, generalt smykker og metal. Så herhjemme er det kun mig der går med min til daglig og hn har så sin på når vi er til noget sammen eller hver for sig...
Linda83 skriver: Det ville min Eks heller ikke. Så sagde jeg bare til ham at så ville jeg ikke forloves med ham... Vi blev forlovet og han gik med sin ring
Hi hi sådan kan jeg også stille det op for ham
Anonym skriver: Hi hi sådan kan jeg også stille det op for ham
hehe nemlig. Jeg har det sådan hvorfor være Ringforlovet hvis ikke begge har ring på
Så man kan se han er optaget og forlovet os. Kan sku ikke rigtig se ideen med det ellers hehe
Det var kun mig, der havde en forlovelsesring men vi har nu begge en vielsesring, som vi har på hele tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128