Forloves... Men vil ikke gå med ring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

L83

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Det ville min Eks heller ikke. Så sagde jeg bare til ham at så ville jeg ikke forloves med ham... Vi blev forlovet og han gik med sin ring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Hvad med en tatovering ? hvis i er seriøse

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad med en tatovering ? hvis i er seriøse

Det vil vi også godt begge to have.. men tør ikke rigtig med alt det man hører om allergi og folk får sår osv..  er bange for jeg lige er en af dem

Anmeld

19. juli 2011

Ønskeønskeønskebarn

Anonym skriver:

Min kæreste er heller ikke meget for ringe, generalt smykker og metal. Så herhjemme er det kun mig der går med min til daglig og hn har så sin på når vi er til noget sammen eller hver for sig...

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Linda83 skriver:

Det ville min Eks heller ikke. Så sagde jeg bare til ham at så ville jeg ikke forloves med ham... Vi blev forlovet og han gik med sin ring

Hi hi sådan kan jeg også stille det op for ham  

Anmeld

19. juli 2011

L83

Anonym skriver:

Hi hi sådan kan jeg også stille det op for ham  

hehe nemlig. Jeg har det sådan hvorfor være Ringforlovet hvis ikke begge har ring på 

Så man kan se han er optaget og forlovet os. Kan sku ikke rigtig se ideen med det ellers hehe

Anmeld

19. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

Det var kun mig, der havde en forlovelsesring  men vi har nu begge en vielsesring, som vi har på hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.