Forloves... Men vil ikke gå med ring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

eElak

Få lavet en tatto i stedet.. ;-)

Ej mine forældre gik ikke med deres ringe så vidt jeg husker.. Men de var stadig gift i 24 år.

Da jeg var forlovet med min X, gik jeg med min ring indtil jeg blev gravid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Gittemor09

man kan også sagtens være forlovet uden at være ringforlovet...

min kæreste og jeg har også snakket om at skal forloves... men vi ved ikke om vi skal være ringforlovet da han heller ikke kan rende med sin på fingeren mens han er på arbejde

Anmeld

18. juli 2011

karina1980

DinNabo skriver:

Vi er gift, og min mand går kun nogle gange med sin. Han kan ikke have den på på arbejdet, og glemmer tit at tage den på, når han kommer hjem. Personligt er jeg ligeglad. Lidt øv, at man så har brugt mange penge på en ring, men føler ikke at vi er "mere gift", når han har ringen på.

Så jeg har forståelse for at din mand ikke vil have den på, især, når han ikke kan have den på til dagligt. Og i en halskæde... tjahh smag og behag, men synes ikke det er super sexet med halskæder til mænd

Anmeld

18. juli 2011

Ellie79

tror bare nogen mænd ikke ser sig som en der går med ring og skidt med det så længe det er dig han bærer i sit hjerte.

Her tror jeg slet ikke min kæreste vil have en ring når vi skal giftes og må helt ærligt sige at det er jeg så ligeglad med. Jeg og dem der betyder noget for os ved jo vi er gift så skidt med ringen. Det er de ord og den kærlighed han viser mig hver dag der betyder noget.

Men betyder det rigtig meget for dig synes jeg da bestemt i skal have en god snak om det.

Anja

Anmeld

18. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Min mand går heller aldrig med hans ring, han kan ikke lide at gå med ring, men vi er dog stadig lige så meget gift som hvis han gik med ringen så tænk ikke videre over at din forlovede ikke vil gå med ring, det har ingen betydning for jeres forhold er jeg sikker på.

Anmeld

18. juli 2011

o1Mutte

Min kæreste går med hans ring i halskæden pga. hans arbejde

Anmeld

18. juli 2011

Dinna88

Jeg synes ikke manden skal gå med ring Kvinden gør når man er forlovet, begge gør, når mn er gift.

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

I kan jo bare gøre som amerikanerne og englænderne m.m. du får en ring og han har ikke nogen..så er det problem løst.

Min mand og jeg har sølvringe, som vi fik da vi blev gift.
Min mand har altid sin på, jeg kun når vi skal i byen og jeg tager de andre juveler på LOL
I dagligdagen går jeg ikke med den, fordi jeg har det med at hæve på fingrene pga allergi.

Da vi blev forlovet, havde vi også sølvringe, men min mand mistede sin så vi købte nye, da vi blev gift.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

Mille83

Min kæreste går da heller ikke med ring? Og jeg har heller ikke et ønske om at han gør mens vi er forlovede...- ikke når han ikke vil.....

Derfor tror jeg nu alligevel han gerne vil være forlovet med mig 

Anmeld

18. juli 2011

Tennamor

Da vi blev forlovet i sin tid fik vi begge en ring, men min mand brød sig ikke om at gå med sin, så da vi blev gift fik han slet ikke en ring.

Jeg er fuldstændig ligeglad, jeg ved jo han er min 

Man kan sige, at hvis ringen er for at vise andre, at han er optaget, så er den jo ikke så svær at tage af hvis det skulle være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.