Forloves... Men vil ikke gå med ring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

inpe

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

der er bare nogle der ikke vil gå med ring, min forlovede går med sin, og tage også sin af, hvis kan skal arbejde med noget, hvor han kan hænge fast i noget.  Men der er andre lande, hvor mændene heller ikke går med ring. prøv at se det positive i det, at I kan tillade jer, at bruge lidt ekstra på din ring, hvis det kun er dig, der skal have en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

cnmigo

Min mand går ikke med sin vielsesring - han gik heller ikke med forlovelsesringen.

Dog havde han vielsesringen på den første lille måneds tid, man lagde den så.

Tror den er ubehagelig for mænd at have på? Anderledes er det jo at have noget på fingrene, hvor vi tøser er lidt mere forvænte

Har det fint nok med det - papiret er jo stadig gældende ;D

Anmeld

18. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Min kæreste og jeg er også forlovet. Han kan heller ikke gå med ring pga hans job.

Men vi købte nu en til hver alligevel.

De blev så ikke brugt, hans pga hand arbejde og min fordi den var blevet for lille, efter mine graviditeter.

Så de blev smeltet om til en stor ring til mig. Og så fik jeg sat 3 sten i, for hver af ungerne. Så den blev smukt genbrugt.

Måske du bare kunne få en ring, som så er ekstra dyr og så få graveret jeres forbogstaver og dato i. Så i begge 2 er repræsenteret i en ring??

*Camilla 29+5

Anmeld

18. juli 2011

HeidiØ

Vi blev forlovet i maj måned, og min kæreste gav mig en halskæde  .. jeg har aldrig gået med ring, derfor synes han det skulle være sådan en - han har ikke selv noget på endnu, det er jo en forlovelse? .. Det er noget andet når man er gift, men indtil da sys jeg da det er fint uden ring

Håber I finder ud af det

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Min gør heller ikke, og har den aldrig på - det genere mig slet ikke, han glemmer den simpelthen, har går heller ikke med den pga. hans arbejde.

Og det passer mig fint, hellere at han har alle hans fingre, end miste en pga. en ring.

Anmeld

19. juli 2011

Minmio

Anonym skriver:

Da vi blev forlovede var der ingen af os der gik med ring, men til gengæld går min mand altid med sin vielsesring efter vi er blevet gift. Og han tager den aldrig nogen sinde af, han vil ikke engang tage den af for at rette den ud fordi at den er blevet skæv.

Anmeld

19. juli 2011

Kay

Anonym skriver:

vi er forlovede... og jeg har ring... men min forlovede kan ikke gå med ring på jobbet... og jeg ved han ikke husker at havde den på til hverdag...

han har et forlovelses ur... han bruger en gang i mellem... når vi skal viges har vi snakket om at han skal ha en halskæde... ikke med ringen i... men en han kan havde på til hverdag...

han er så også en mand jeg ikke kunne forstille mig med ring på...

Anmeld

19. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg ville være ligeglad...det er jo ikke dét der betyder noget i sidste ende

Nogle mænd er bare slet ikke til ringe (smykker i det hele taget), og jeg kunne nu også sagtens undvære at gå med min da jeg hader at gå med ring - dog går jeg med den alligevel og er dog efter 2½ år så småt begyndt at vænne mig til den

Jeg ville ikke tage det så tungt - ikke hvis du ellers er sikker på jeres forhold, så tror jeg ikke det har nogen dybere betydning end at han ikke ville bryde sig om at gå med den.

Anmeld

19. juli 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Vi har snakket om det samme herhjemme..(er ikke forlovet men blir det forhåbentlig engang  )

Min kæreste har heller ikke lyst til at gå med ring, og det er helt ok med mig.

For det første er det svært pga hans arbejde, for det andet er det bare ik noget han har lyst til...det generer mig slet ikke, bare jeg har en ring at flashe  

Anmeld

19. juli 2011

MetteS81

chael skriver:

Min kæreste og jeg er også forlovet. Han kan heller ikke gå med ring pga hans job.

Men vi købte nu en til hver alligevel.

De blev så ikke brugt, hans pga hand arbejde og min fordi den var blevet for lille, efter mine graviditeter.

Så de blev smeltet om til en stor ring til mig. Og så fik jeg sat 3 sten i, for hver af ungerne. Så den blev smukt genbrugt.

Måske du bare kunne få en ring, som så er ekstra dyr og så få graveret jeres forbogstaver og dato i. Så i begge 2 er repræsenteret i en ring??

*Camilla 29+5

GOD IDE!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.