Forloves... Men vil ikke gå med ring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.921 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2011

Anonym trådstarter

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Ann.

Min mand går heller ikke med sin vielsesring på arbejde, da den vil blive ridset og bulet, men han tager den på når han kommer hjem

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Ann. skriver:

Min mand går heller ikke med sin vielsesring på arbejde, da den vil blive ridset og bulet, men han tager den på når han kommer hjem

Ja ok.. men min gider slet ikke have en på..  

Anmeld

18. juli 2011

mortilnoahogmelina

Det Har jeg hørt der er nogen mænd som ikke vil .
Min går med sin hver dag .
Hmm måske han ikke er parat eller har lyst til at blive forlovet endnu ?

Anmeld

18. juli 2011

CiSo

Nu er jeg ikke forlovet.. Men min far, han bruger heller ikke sin, selvom min mor går med sin.. Der er jo ingen regler for, at man skal have den på, bare i ved at i er forlovet, så er det da ligemeget at han ikke går med ringen?

Anmeld

18. juli 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Lige inspireret fra anden tråd.. min kæreste vil ikke gå med ring.. også pga hans job.. men jeg vil gerne forloves.. Hvad har i andre gjort.. og nej han vil heller ikke gå med halskæde hvor den er i..

Spørg ham hvorfor han ikke vil.. Hvis du skal forstå ham, så må han sætte ord på det

Min mand går med sin ring hele tiden, han tager den ALDRIG af

Anmeld

18. juli 2011

karina1980

Anonym skriver:

min mand har ikke haft sin på i 8 år, jeg har hellere ikke så tit min på, synes det træls at tage den af og på pga arbejde.

men altså fordi han ikke har den på betyder det jo ikke at vi er mindre gift, som han selv siger så det træls at have sådan noget på, som man glemmer og pludselig står man med fingerne i det forkerte og så lortet skyld i man mister en finger

og jeg må så indrømme at jeg har aldrig bedt ham tage den i en halskæde, synes ikke det pænt, på nogen måde,

for mig har det ingen betydning om han har den på eller ej, vi ikke mindre gift af den grund og han behøver jo ikke en ring for at vise han er optaget, han kan fint åbne munden og sige det, skulle det komme til det

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Nogen mænd bryder sig bare ikke om at gå med ring, og det må man acceptere.
Min kæreste skulle overvinde sig selv, og havde svært ved at vænne sig til at gå med ring, og havde han ikke haft kontorjob, tror jeg aldrig at han ville bruge den.

Se sådan på det, at det I "sparer" på hans ring, det kan du bruge ekstra på din egen

Herhjemme er det mig der ikke længere går med forlovelsesringen. Mine fingre har simpelthen ændret facon efter graviditeten, så jeg kan ikke få den på mere.

(Køb aldrig en titanium ring, de kan ikke ændres i størrelsen senere)

Anmeld

18. juli 2011

Nalle

Min kæreste og jeg er også forlovet, men da han har smidt hans ting væk ( MÆND )
Har jeg givet ham en zippo ligther, hvor der er ingraverert den dato i vi blev forlovet

Anmeld

18. juli 2011

DinNabo

Vi er gift, og min mand går kun nogle gange med sin. Han kan ikke have den på på arbejdet, og glemmer tit at tage den på, når han kommer hjem. Personligt er jeg ligeglad. Lidt øv, at man så har brugt mange penge på en ring, men føler ikke at vi er "mere gift", når han har ringen på.

Så jeg har forståelse for at din mand ikke vil have den på, især, når han ikke kan have den på til dagligt. Og i en halskæde... tjahh smag og behag, men synes ikke det er super sexet med halskæder til mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.