hvad ville i give??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

Chraz

Ihh jeg ville dælme gerne købe den. Men vores barnevogns budget er desværre kun lige omkring de 3000. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

Chraz skriver:

Ihh jeg ville dælme gerne købe den. Men vores barnevogns budget er desværre kun lige omkring de 3000. 

øv, ville ellers gerne sælge den til dig, men synes 3000kr er lige i i underkanten desværre når den er så ny..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Chraz skriver:

kan du ikke komme på facebook??

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

An&Jo skriver:

øv, ville ellers gerne sælge den til dig, men synes 3000kr er lige i i underkanten desværre når den er så ny..

ja det kan jeg også sagtens forstå. ville dælme gerne have en emmaljunga, meen igen når pengene ikke rigtig er der må vi jo nøjes. Men du skal have held og lykke med salget

Anmeld

18. juli 2011

Mama2980

Ville aldrig give så meget for en brugt vogn, så hellere give lidt mere og købe en ny i butikken

Men held og lykke med salget..

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

Som grundregel 35-40 % af nyprisen

Anmeld

18. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Maja84 skriver:

Den hopper jeg med på..
-og hvor er det bare en flot flot vogn du har der.. den skal du nok få solgt..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Maja84 skriver:

hvis jeg ikke kan få mere så beholder jeg den hellere til en 2'er engang ude i fremtiden..

men har muligvis et par interesserede allerede, så må hellere få den til tjek..

skal være sikker på at jeg sælger en vogn der er sin pris værd og gerne lidt mere.. ville selv være ked af at sælge en vogn i den stand min den første barnevogn var i.. købte den her fordi den odder jeg startede med rent ud sagt var noget lort, men pengene var ikke til en ny dengang..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

AnjaM skriver:

Den hopper jeg med på..
-og hvor er det bare en flot flot vogn du har der.. den skal du nok få solgt..

tak..

synes også selv den er rigtig lækker, og så ser man ikke så mange af dem ude i gadebilledet endnu..

Anmeld

18. juli 2011

Victoriasmor88

Vi købte en i præcis samme stand som din og gav 5000 med alt tilbehør så det er hvad jeg tænker du kan tage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.