hvad ville i give??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

An&Jo

Prinsesse2ben skriver:

Vi købte en i præcis samme stand som din og gav 5000 med alt tilbehør så det er hvad jeg tænker du kan tage

tak for svar..

og lækkert med en god vogn til lidt færre penge end butikkerne vil have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Victoriasmor88

An&Jo skriver:

tak for svar..

og lækkert med en god vogn til lidt færre penge end butikkerne vil have..

Jeg håber at kunne tage den i brug om 14 dage  jeg er helt vildt med den, har godt nok hørt forskellige meninger omkring uniq stellet, men altså jeg synes det virker fantastisk og så får min kæreste sine Alu-fælger.

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Prinsesse2ben skriver:

Jeg håber at kunne tage den i brug om 14 dage  jeg er helt vildt med den, har godt nok hørt forskellige meninger omkring uniq stellet, men altså jeg synes det virker fantastisk og så får min kæreste sine Alu-fælger.

jeg har været tilfreds med stellet fuldt ud.. har ikke et eneste ondt ord at sige om det..

det var det allerførste stel de lavede af den som havde nogle børnesygdomme, men sådan er det jo med alt.. de har udbedret fejlene, og hvis der er problemer får man jo et nyt stel efter et hvis antal reparationer..

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

An&Jo skriver:

hvis jeg ikke kan få mere så beholder jeg den hellere til en 2'er engang ude i fremtiden..

men har muligvis et par interesserede allerede, så må hellere få den til tjek..

skal være sikker på at jeg sælger en vogn der er sin pris værd og gerne lidt mere.. ville selv være ked af at sælge en vogn i den stand min den første barnevogn var i.. købte den her fordi den odder jeg startede med rent ud sagt var noget lort, men pengene var ikke til en ny dengang..

tja læste det i et blad engang hvad man kan forvente at få, og man kan få mere for mærkevaretingene end de billige ting feks en billig barnevogn, eller tøj fra h&m mod en odderbarnevogn og tøj fra feks småfolk eller lignende. men somhovedregel ikke mere end 40% og et sted giver det jo også mening, hvis man selv skal give 50-70% af nyprisen, vil de fleste jo nok hellere selv købe fra nyt og sælge det videre, hvis man har pengene til det. Men kan du få mere for den, ville det da være dejligt for dig Ellers kan du jo også, som du skriver, gemme den til nr 2, vi har selv tænkt os at gemme alt, og først sælge når vi er færdige med at få børn, og så få det for det, som man nu kan forvente, når det er brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.