hvad ville i give??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

Kruse90

Va jeg gravid ig vidste jeg fik en pige, var jeg hoppet på 5000-6000 med det samme.
Den er så lækker den vogn

Held og lykke med salget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

B&J skriver:

Uhh hvis jeg havde de 5000-6000kr ud af lommen ville jeg gerne købe den for vi har klapvogen i de farver og elsker den

jeg vil nemlig også meget gerne have klapvognen i den her farve.. desuden er klapvognen med sort stel, og det ville jeg meget gerne eje..

synes den er super fed, og selvom den ikke er blevet brugt mere end den er så fortryder jeg bestemt ikke mit køb..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Kruse90 skriver:

Va jeg gravid ig vidste jeg fik en pige, var jeg hoppet på 5000-6000 med det samme.
Den er så lækker den vogn

Held og lykke med salget

jeg bruger den til en dreng..

det er kun nogle striber derpå der er røde, og det får den bare til at se lidt sporty ud..

Anmeld

18. juli 2011

132319

Jeg solgte min for 4100 da den var 4 måneder gammel. Den blev så også solgt til den første og den bedste.
Jeg havde selv givet 5300 fra ny (20% rabat) så tabet var ikke såå stort...

Der medfulgte lift (dog et andet mærke), regnslag og myggenet.

I disse tider er folk ikke villige til at betale ret meget for brugte ting så jeg tror max at du får 4500-5000 for den..

Anmeld

18. juli 2011

Emily2012<3

Den er godt nok fin.. Men der er desværre lige lidt for længe til jeg skal ud og ha købt barnevogn.. Det bliver først i feb 12 den skal købes.. ØV da..

Ville ellers gerne smide 4500 kr for den..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Nynne88 skriver:

Måske - men synes i forvejen at du giver et god tilbud med alt det som medfølger og service osv. Held og lykke med salget

tak for input..

og tak, håber bare det er til at få en rimelig pris når vognen er så ny..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

132319 skriver:

Jeg solgte min for 4100 da den var 4 måneder gammel. Den blev så også solgt til den første og den bedste.
Jeg havde selv givet 5300 fra ny (20% rabat) så tabet var ikke såå stort...

Der medfulgte lift (dog et andet mærke), regnslag og myggenet.

I disse tider er folk ikke villige til at betale ret meget for brugte ting så jeg tror max at du får 4500-5000 for den..

ja der er jo ingen lift med fordi min søn var for stor til liften da jeg købte den..

må sige jeg nok håber på at få omkring 5500kr for den..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

BJNGJ. skriver:

Den er godt nok fin.. Men der er desværre lige lidt for længe til jeg skal ud og ha købt barnevogn.. Det bliver først i feb 12 den skal købes.. ØV da..

Ville ellers gerne smide 4500 kr for den..

ja der er lidt længe til..

på det tidspunkt håber jeg godt nok at jeg er kommet af med den..

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

An&Jo skriver:

ja der er jo ingen lift med fordi min søn var for stor til liften da jeg købte den..

må sige jeg nok håber på at få omkring 5500kr for den..

Det tror jeg også godt at du kan. Hvis du sætter den til 6000 kr, så kan folk prøve at byde og så ved du at dit min. er 5500 kr, hvis nogle skulle byde mindre .

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Nynne88 skriver:

Det tror jeg også godt at du kan. Hvis du sætter den til 6000 kr, så kan folk prøve at byde og så ved du at dit min. er 5500 kr, hvis nogle skulle byde mindre .

ja det er rigtigt.. kunne være jeg bare skal smutte til et servicetjek med den så hurtigt som muligt og så få den sat til salg..

hvor vigtigt er garantibeviset egentlig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.