hvad ville i give??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

Fru.Ø

Hvis du kan fremskaffe en bon på den,så sæt den til 6000kr så der er lidt at slå af i prisen.

4500kr er lige i underkanten syntes jeg,det haster vel ikke med at komme af med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

Fru.Ø skriver:

Hvis du kan fremskaffe en bon på den,så sæt den til 6000kr så der er lidt at slå af i prisen.

4500kr er lige i underkanten syntes jeg,det haster vel ikke med at komme af med den?

det haster ikke med at komme af med den nej..

det er ikke fordi den direkte fylder.. Den står bare inde på sønnikes værelse, og der bliver den stående indtil eventuelt salg..

mon ikke butikken kan finde bon og garantibeviset frem når jeg kan sige en dato for købet??

Anmeld

18. juli 2011

Fru.Ø

Det kan de ihvert fald hos Ønskebørn,ved ikke med de andre kæder?

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Fru.Ø skriver:

Det kan de ihvert fald hos Ønskebørn,ved ikke med de andre kæder?

den er købt ved ønskebørn..

så må jeg et smut ud til dem..

ærger mig bare så meget over at det bevis er blevet væk, men mister man ikke altid et eller andet i en flytning??

Anmeld

18. juli 2011

Fru.Ø

Ta og få dem til at printe en ny ud,så du er helt sikker på at de har den inden du sætter den til salg.

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Fru.Ø skriver:

Ta og få dem til at printe en ny ud,så du er helt sikker på at de har den inden du sætter den til salg.

det gør jeg bestemt også..

vil meget gerne give den med i et salg.. især når vognen ikke er ældre

Anmeld

18. juli 2011

132319

An&Jo skriver:

ja der er jo ingen lift med fordi min søn var for stor til liften da jeg købte den..

må sige jeg nok håber på at få omkring 5500kr for den..

Det tror jeg desværre bliver svært, da man jo kan få den fra ny til samme pris af og til. Jeg gav som sagt kun 5300 for den i sin tid.

Anmeld

18. juli 2011

Emily2012<3

An&Jo skriver:

det haster ikke med at komme af med den nej..

det er ikke fordi den direkte fylder.. Den står bare inde på sønnikes værelse, og der bliver den stående indtil eventuelt salg..

mon ikke butikken kan finde bon og garantibeviset frem når jeg kan sige en dato for købet??

Du kann vist sagtens få en ny kvittering.. I så fald ville jeg gerne give 5000-5500 kr..

Men der er stadig lang tid til desværre..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

132319 skriver:

Det tror jeg desværre bliver svært, da man jo kan få den fra ny til samme pris af og til. Jeg gav som sagt kun 5300 for den i sin tid.

men var din så med uniq stellet??

for så var det dælme billigt ihvertfald..

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

BJNGJ. skriver:

Du kann vist sagtens få en ny kvittering.. I så fald ville jeg gerne give 5000-5500 kr..

Men der er stadig lang tid til desværre..

ja se hvis man kunne være 100% sikker på at du ville købe den til den tid ville jeg gerne lade den stå og vente, men synes det er ret lang tid...

men vil smutte ned i butikken og fremtrylle et nyt garantibevis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.