Kæresten og veninden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Lulle25

Hvor ville jeg dog gerne skrive, lad tvivlen komme din mand til gode, men det kan jeg ikke.

Det lyder som om din veninde er på vej ind på dit territorium. Jeg ville for det første tage en snak med hende og sige hun skal holde op med at skrive til  din kæreste, da du ikke forstår hvorfor hun lige pludselig har behov for det.

For det andet ville jeg forlange at få og vide hvad hun skriver til ham, for hvis det bare er ligegyldigt, hvorfor må du så ikke se de beskeder???

Hvis din kæreste ikke vil vise dig dem, bliver du nødt til selv at tjekke hans telefon, så må du aflure den kode. 

Håber du finder ud af det og at din kæretse er uskyldig, så du ikke skal gå og være usikker og ked af det

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

lilledittemor

Det er bare slet ikke i orden at de ikke respekterer dig.

Hvis jeg var dig havde jeg helt ærligt, tjekket en af deres telefoner - det er nok nemmest at tjekke hendes.

Jeg har nævnt det her for min kæreste, han ville blive SÅ sur hvis tingene foregik sådan herhjemme.. Og det ville jeg sådan set også.

Jeg synes altså at det lyder forkert og at du skal finde ud af hvad der sker - også så du kan få ro. Har din kæreste ændret adfær overfor dig på nogen måde siden de begyndte at snakke sammen?

Håber at du finder ud af det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.