Kæresten og veninden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.371 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige høre hvad i synes om denne situation.

Min kæreste og jeg har været sammen i mange år. Derfor kender han selvfølgelig også mine veninder, men ikke alle lige godt.

Her for en måneds tid siden blev min ene veninde så single efter et langt forhold, og hun græd ud ved mig og jeg var der 100 % for hende.
Nu er hun så kommet dertil hvor hun bare jager ALT der jages kan, og konstant skal bekræftes af fyre.

For 14 dage siden startede hun så med et midlertidigt arbejde i samme bygning som min kæreste arbejder, og her startede så det jeg ikke bryder mig om.

De har aldrig tidligere skrevet eller talt privat sammen uden om mig, men de sidste 14 dage har de skrevet sammen hver dag og set hinanden mange gange, på trods af min kæreste tidligere har sagt at de ALDRIG så nogle fra den afdeling. Jeg har sagt til dem begge at jeg ikke bryder mig om at de skriver sammen, grundet oplevelser med tidligere utroskab som stadig plager mig, og så synes jeg simpelthen bare det er respektløst og forkert at hun skriver til ham flere gange om dagen end selv jeg gør! Hun behøver ikke at vide hvad han laver og om han er der den pågældende dag.

Jeg føler mig virkelig respektløst behandlet af dem begge, når jeg har givet udtryk for min holdning til det. De må selvfølgelig gerne snakke sammen når de støder ind i hinanden, men mange beskeder om ligegyldige ting hver dag.. Det pisser mig af!

Hvad tænker i, og ville i føle det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

baby012

jeg mistede min sidste kæreste på den konto der .. så pas på - 

syns det er helt okat at man bliver venner med ens veninders kæreste , men der er en grænse, og den er de efter min mening gået over.. at man engang imellem skriver til den anden hvordan det går og sådan er helt fint, men har hun behov for at vide hvor han er flere gange dagligt, så havde jeg sagt stop for længe siden .. det jeg jeg ret dårlige erfaringer med . 

ta' en snak med kæresten, for veninden har nok brug for opmærksomheden, sørg for at det ikke er DIN kæreste der giver hende den så hun tolker det på en forkert måde.. 

men skriver de noget som ikke er okay i dine øjne ? 

Anmeld

14. juli 2011

Noneother

På den ene side kunne det jo godt være uskyldigt. MEN jeg tænker flirt, og havde nok først og fremmest valgt at sætte veninden på plads.

man begynder ikke bare at skrive helt vildt sammen med sin venindes kæreste lige pludselig. Kunne forstå hvis de var venner i forvejen, eller havde større fælles interesser el. lign.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg mistede min sidste kæreste på den konto der .. så pas på - 

syns det er helt okat at man bliver venner med ens veninders kæreste , men der er en grænse, og den er de efter min mening gået over.. at man engang imellem skriver til den anden hvordan det går og sådan er helt fint, men har hun behov for at vide hvor han er flere gange dagligt, så havde jeg sagt stop for længe siden .. det jeg jeg ret dårlige erfaringer med . 

ta' en snak med kæresten, for veninden har nok brug for opmærksomheden, sørg for at det ikke er DIN kæreste der giver hende den så hun tolker det på en forkert måde.. 

men skriver de noget som ikke er okay i dine øjne ? 

Jeg må ikke se beskederne, for min kæreste har et princip med man ikke må se i hans Tlf, og han siger jeg ikke stoler på ham når han fortæller mig hvad de skriver, men stadig gerne vil læse dem. Så udfra hvad han siger, så skriver de selvfølgelig ikke noget jeg skal være bange for. Men det er også mere det at jeg synes hun skal finde en anden at skrive til hver dag hvis hun har brug for opmærksomheden! Især når jeg har sagt jeg ikke synes det er rart de skriver..

Anmeld

14. juli 2011

lycly

Jeg ville absolut ikke synes det var i orden . Jeg ville have det fuldstændig ligesom dig, og så er det ligemeget om det er helt uskyldigt eller hvad det er . Hvis din veninde er glad for dig som veninde og hvis din kæreste elsker dig, så bør de respektere at du ikke har det godt med det, uanset om de synes du overreagerer eller ej. De skal bare respekterer dig. 

Anmeld

14. juli 2011

JulieAlex89

Du får lige en stor

Hvad siger din kæreste til at hun skriver til ham hele tiden? Og hvad sagde han da du fortalte ham at du ikke var gald for de skrev sammen?

Jeg sidder også og tænker på, om det er fordi hun ikke har så mange og snakke med på deres arbejdesplads, at hun skriver til ham, og gerne vil være sammen med ham på arbejdespladssen for at være tryg?

Skriver de også sammen pravat eller er det kun nårh de er på arbejde?

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

På den ene side kunne det jo godt være uskyldigt. MEN jeg tænker flirt, og havde nok først og fremmest valgt at sætte veninden på plads.

man begynder ikke bare at skrive helt vildt sammen med sin venindes kæreste lige pludselig. Kunne forstå hvis de var venner i forvejen, eller havde større fælles interesser el. lign.

Præcis det jeg tænker...men min kæreste synes jeg er dybt latterlig og overreagerer. Og det kan sagtens være helt uskyldigt, men jeg kan bare ikke se hvorfor behovet for at skrive sammen er der. Slet ikke når han siger det er totalt ligegyldigt. Så lad dog for pokker vær når din kæreste synes det er ubehageligt! Jeg fatter bare ikke de ikke kan respektere det.

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg må ikke se beskederne, for min kæreste har et princip med man ikke må se i hans Tlf, og han siger jeg ikke stoler på ham når han fortæller mig hvad de skriver, men stadig gerne vil læse dem. Så udfra hvad han siger, så skriver de selvfølgelig ikke noget jeg skal være bange for. Men det er også mere det at jeg synes hun skal finde en anden at skrive til hver dag hvis hun har brug for opmærksomheden! Især når jeg har sagt jeg ikke synes det er rart de skriver..

sæt hende på plads . jeg begik den store fejl at jeg stolede på dem begge to.. blev slemt overrasket en dag.. sig at du ikke vil have at hun skriver eller snakker med ham udenom dig, kan hun ikke respektere det, ja så er der grund til nervøsitet, for så er du ikke længere den forestukne i hendes øjne.. se at få det endt inden det føre videre til noget det ikke skal blive til, så ender du måske uden kæreste , og har så ikke hende at trøste dig til - 

så se om hun kan respektere at det er sådan du har det .. hvis ikke, så det bare ud, og så må du sige til kæresten at det skal stoppe imellem dem. helt. 

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Jeg ville absolut ikke synes det var i orden . Jeg ville have det fuldstændig ligesom dig, og så er det ligemeget om det er helt uskyldigt eller hvad det er . Hvis din veninde er glad for dig som veninde og hvis din kæreste elsker dig, så bør de respektere at du ikke har det godt med det, uanset om de synes du overreagerer eller ej. De skal bare respekterer dig. 

Tak.. Det er præcis det jeg har sagt til dem. At hvis det alligevel er så ligegyldigt, så lad dog være med at skrive når det gør mig ked af det.

Anmeld

14. juli 2011

lycly

Anonym skriver:

Tak.. Det er præcis det jeg har sagt til dem. At hvis det alligevel er så ligegyldigt, så lad dog være med at skrive når det gør mig ked af det.

Lige præcis . Deres såkaldte "venskab" er jo så nyt, at de jo ikke dør af at stoppe det, de har jo trods alt kendt dig længere, så deres forhold til dig burde være vigtigere. Og hvis de ikke kan se det, så burde du måske overveje dit forhold til dem hver især .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.