Jeg vil lige høre hvad i synes om denne situation.
Min kæreste og jeg har været sammen i mange år. Derfor kender han selvfølgelig også mine veninder, men ikke alle lige godt.
Her for en måneds tid siden blev min ene veninde så single efter et langt forhold, og hun græd ud ved mig og jeg var der 100 % for hende.
Nu er hun så kommet dertil hvor hun bare jager ALT der jages kan, og konstant skal bekræftes af fyre.
For 14 dage siden startede hun så med et midlertidigt arbejde i samme bygning som min kæreste arbejder, og her startede så det jeg ikke bryder mig om.
De har aldrig tidligere skrevet eller talt privat sammen uden om mig, men de sidste 14 dage har de skrevet sammen hver dag og set hinanden mange gange, på trods af min kæreste tidligere har sagt at de ALDRIG så nogle fra den afdeling. Jeg har sagt til dem begge at jeg ikke bryder mig om at de skriver sammen, grundet oplevelser med tidligere utroskab som stadig plager mig, og så synes jeg simpelthen bare det er respektløst og forkert at hun skriver til ham flere gange om dagen end selv jeg gør! Hun behøver ikke at vide hvad han laver og om han er der den pågældende dag.
Jeg føler mig virkelig respektløst behandlet af dem begge, når jeg har givet udtryk for min holdning til det. De må selvfølgelig gerne snakke sammen når de støder ind i hinanden, men mange beskeder om ligegyldige ting hver dag.. Det pisser mig af!
Hvad tænker i, og ville i føle det samme?
Anmeld