Kæresten og veninden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Anonym trådstarter

JulieAlex89 skriver:

Du får lige en stor

Hvad siger din kæreste til at hun skriver til ham hele tiden? Og hvad sagde han da du fortalte ham at du ikke var gald for de skrev sammen?

Jeg sidder også og tænker på, om det er fordi hun ikke har så mange og snakke med på deres arbejdesplads, at hun skriver til ham, og gerne vil være sammen med ham på arbejdespladssen for at være tryg?

Skriver de også sammen pravat eller er det kun nårh de er på arbejde?

Han ser overhovedet ikke noget problem i det... Synes bare jeg er latterlig og skal stole på ham. Det er heller ikke fordi jeg tror han vil være sammen med hende, men det at de pludselig skriver sammen mere end mig og ham når han er på job. Synes bare det er en mærkelig ting når de ikke ellers har været venner udenom mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Øv, hvor var jeg også blevet jaloux, hvis min kæreste konstant skrev med en af mine veninder...

ville synes det var mærkeligt..Altså selvf. må min kæreste godt skrive med mine veninder..det er ikke det..

synes bare det er mærkeligt, hvis de skriver sammen konstant ?

Anmeld

14. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

Præcis det jeg tænker...men min kæreste synes jeg er dybt latterlig og overreagerer. Og det kan sagtens være helt uskyldigt, men jeg kan bare ikke se hvorfor behovet for at skrive sammen er der. Slet ikke når han siger det er totalt ligegyldigt. Så lad dog for pokker vær når din kæreste synes det er ubehageligt! Jeg fatter bare ikke de ikke kan respektere det.

Altså. Han skal jo sige at det er uskyldigt. Det har jeg af min tidligere kæreste lært IKKE at ta´for gode vare. -Hver gang han blev lidt for knyttet til hans mobil, så var der bonus i form af beskeder der ikke skulle være der. (JA! Jeg stjal hans mobil, når han sov OG jeg ved det var forkert, men hans opførsel blev lidt for mystisk)

En dag fandt jeg så ud af at han havde ligget og knaldet min gode veninde, en aften vi havde skændtes...  -Hende har jeg så ikke snakket med siden.

Der er ikke andet for end at forklare dem at det der skal stoppe nu. Uskyldigt eller ej.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Lige præcis . Deres såkaldte "venskab" er jo så nyt, at de jo ikke dør af at stoppe det, de har jo trods alt kendt dig længere, så deres forhold til dig burde være vigtigere. Og hvis de ikke kan se det, så burde du måske overveje dit forhold til dem hver især .

Også sådan jeg tænker... Men det gør de åbenbart ikke, for når det er "ligegyldigt" i deres øjne, så burde det også være det i mine. Men det er det ikke.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Altså. Han skal jo sige at det er uskyldigt. Det har jeg af min tidligere kæreste lært IKKE at ta´for gode vare. -Hver gang han blev lidt for knyttet til hans mobil, så var der bonus i form af beskeder der ikke skulle være der. (JA! Jeg stjal hans mobil, når han sov OG jeg ved det var forkert, men hans opførsel blev lidt for mystisk)

En dag fandt jeg så ud af at han havde ligget og knaldet min gode veninde, en aften vi havde skændtes...  -Hende har jeg så ikke snakket med siden.

Der er ikke andet for end at forklare dem at det der skal stoppe nu. Uskyldigt eller ej.

Øv en lorte situation! Og jeg har præcis masser af utroskab fra en tidligere kæreste med i baggagen. Ved godt det ikke burde gå ud over min nuværende kæreste, men det kan jo ikke undgås.. Især når det omhandler både ham og min veninde.

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

Noneother skriver:

stakkels dig..

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Øv, hvor var jeg også blevet jaloux, hvis min kæreste konstant skrev med en af mine veninder...

ville synes det var mærkeligt..Altså selvf. må min kæreste godt skrive med mine veninder..det er ikke det..

synes bare det er mærkeligt, hvis de skriver sammen konstant ?

Ville du synes det var normalt at han skrev til din veninde, som han ellers kun havde set og kendt gennem dig, og ikke havde set andet end når dig og hende var sammen?

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

Anonym skriver:

Ville du synes det var normalt at han skrev til din veninde, som han ellers kun havde set og kendt gennem dig, og ikke havde set andet end når dig og hende var sammen?

Jo, jeg ville synes, det var mærkeligt, hvis de skrev sammen konstant.. Min kæreste har da skrevet med mine veninder - MEN det har været igennem min tlf - og så har det altid været fis og ballade...

Så kan godt forstå det virker virkelig mystisk..Tror faktisk jeg ville gå amok

Anmeld

14. juli 2011

Noneother

Saphiira skriver:

stakkels dig..

mere unge, naive og forelskede mig..  Alle andre kunne se at han ikke var god for mig, men jeg ville ikke lytte, så måtte jeg jo lære det på den hårde måde.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han ser overhovedet ikke noget problem i det... Synes bare jeg er latterlig og skal stole på ham. Det er heller ikke fordi jeg tror han vil være sammen med hende, men det at de pludselig skriver sammen mere end mig og ham når han er på job. Synes bare det er en mærkelig ting når de ikke ellers har været venner udenom mig.

Jeg tænkte også det med om hun følte sig alene, men de er slet ikke i samme afdeling, så de kan ikke være sammen, og hun har også sagt til mig at hun er Sååå glad for det, og alle var så søde! Så tænker bare at hun vel ikke behøver ham hver dag i 14 dage for at føle sig tryg. Hun er trods alt voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.